رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 339435

اعتراف کثیف و شیطانی در قتل پدر و پسر 13 ساله تهرانی در پردیس

ساعت 24-دو مرد که قبلا ادعا کرده بودند با اعتقاد به محارب بودن یک مرد و حرامزاده بودن پسر نوجوانش دست به قتل آنها زده اند دیروز در دادگاه ادعای تازه ای را مطرح کردند.

1
رسیدگی به این پرونده از بیستم دی ماه سال93 به دنبال ناپدید شدن مرد 47ساله ای به نام یاسر و پسر 13 ساله اش به نام یاشار در دستور کار پلیس Police دماوند قرار گرفت.

پلیس به تحقیق پرداخت اما ردی از پدر و پسر گمشده به دست نیاورد. چند نفر از دوستان یاسر که آخرین بار با وی ملاقات کرده بودند به عنوان مظنون بازداشت شدند اما پلیس به نتیجه مطلوب نرسید. راز ناپدید شدن این پدر و پسر همچنان در هاله ای از ابهام قرار داشت که پلیس در حاشیه پردیس بقایای جنازه سوخته دو نفر را پیدا کرد. آزمایش های دی ان ای نشان داد جنازه متعلق به یاسر و پسرش است.

در حالی که تحقیقات وارد مرحله تازه ای شده بود پلیس دریافت یاسر یک ماه قبل از ناپدید شدنش با مردی به نام رضا معامله میلیونی داشته است. به این ترتیب رضا تحت بازجویی قرار گرفت و منکر اطلاع از سر نوشت یاسر شد .اما تناقض گویی های این مرد اطلاعات تازه ای به پلیس داد و وی در بازجویی های بعدی به کشتن Killing یاسر و پسرش با همدستی یکی از دوستانش به نام امیر اعتراف کرد. به این ترتیب امیر ۳۰ ساله که به شیشه معتاد Addicted بود ردیابی و بازداشت شد.

رضا در ادامه بازجویی ها امیر عامل جنایت Crime معرفی کرد و گفت امیر پدر و پسر را کشته است. امیر نیز گفت به دستور رضا دست به جنایت زده است.

به این ترتیب برای امیر به اتهام قتل Murder عمد و برای رضا به اتهام معاونت در دو جنایت کیفرخواست صادر و پرونده به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز به ریاست قاضی Judge محمد باقر قربانزاده و با حضور یک مستشار برگزار شود ابتدا اولیای دم برای عاملان این جنایت حکم قصاص خواستند.

سپاس امیر به دفاع پرداخت و گفت: من پدر و پسر را نمی‌شناختم. رضا که از دوستانم بود خودش را اطلاعاتی و فردی با نفوذ معرفی کرده بود. او با من رابطه دوستانه داشت و خرج مواد مخدرم را هم می داد. اومرا به عنوان مدیر کارواشی که به تازگی تاسیس کرده بود قرار داد. اما پس از مدتی من از کارواش اخراج شدم. یکسال از رضا اطلاع نداشتم تا اینکه سال ۹۳ بار دیگر به دیدنم آمد. رضا حرف هایی زد و از من خواست تا به او کمک کنم. رضا می گفت یاسر محارب است و باید خونش ریخته شود چون مردی بی بند و باری است. پسر معلول او نیز حرامزاده و مستحق مرگ است. او نقشه را کشید و از من خواست تا آن را اجرا کنم.

وی در تشریح جزییات جنایت گفت: آن روز من و رضا با ماشین دنبال یاسر رفتیم .در میان راه من به دستور رضا، یاسر را با طنابی که از قبل تهیه کرده بودم کشتم و جنازه اش را در حوالی پردیس رها کردم. ولی چون پسر۱۳ ساله یاسر مدام با رضا تماس و سراغ پدرش را می‌گرفت به همین خاطر ما با پسر یاسر هم قرار گذاشتیم تا او را پیش پدرش ببریم. وقتی یاشار سوار ماشین شد آبمیوه مسمومی را که رضا به من داده بود به او دادم تا بخورد اما نخورد. من در یک لحظه پیراهن یاشار را روی صورتش کشیدم و سعی کردم او را خفه کنم اما او زنده بود و تقلا می کرد. همان موقع رضا با بیل به سر پسرنوجوان زد و او را کشت. ما جنازه پدر و پسر را در حاشیه پردیس به آتش کشیدیم و سپس برای از بین رفتن بقایای جسد به روی آن آهک ریختیم.

وی ادامه داد : من قبل از این هر دو قتل را گردن گرفته بودند چون رضا قول داده بود رضایت اولیای دم را جلب کند. اما حالا که در زندان Prison کاری برایم انجام نداده تصمیم گرفتم حقیقت را بگویم. من یاشار رانکشتم و رضا قاتل The Murderer اوست.

سپس رضا که با قرار وثیقه آزاد بود در جایگاه ویژه ایستاد و منکر دست داشتن در جنایت شد. وی همدستش را دروغگو خواند و گفت: من انگیزه ای برای کشتن پدر و پسر نداشتم. با یاسر معامله کرده و در عوض خرید ویلایی ۱۸۰ سکه طلا و ۲۲۰ میلیون تومان پول نقد به او داده بودم. من حتی اتهام معاونت در قتل ها را هم قبول ندارم. من و امیر همرا با یاسر به دماوند رفته بودیم اما نمی دانم چرا یکباره رضا طنابی را دور گردن یا سر انداخت و او را خفه کرد. گمان می‌کنم او تحت تاثیر مصرف شیشه دست به این جنایت ها زد.

وی ادامه داد: من قبلا تحت تاثیر فشارهای روانی به دروغ گفته بودم یاسر و پسرش را به‌خاطر اعتقاداتی که داشتم کشتم ولی حالا می گویم بی گناهم و انگیزه ای برای قتل آنها نداشتم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و دستور بازداشت رضا را صادر کرد. قضات به زودی برای دو متهم حکم صادرمی کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها