رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 343743

گوشی آینده اپل یک آیفون موزی خمیده خواهد بود

ساعت24 - به گفته بلومبرگ، آیفون آینده اپل از بالا و پایین خمیده است. یک طراح به نام مارتین هایجک رندرهایی از یک آیفون موزی شکل و خمیده را بر اساس این شنیده‌ها منتشر کرده است که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست.

اپل
div style="text-align:justify">

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: به گفته بلومبرگ، آیفون آینده اپل از بالا و پایین خمیده است. یک طراح به نام مارتین هایجک رندرهایی از یک آیفون موزی شکل و خمیده را بر اساس این شنیده‌ها منتشر کرده است که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست.

گوشی آینده اپل یک آیفون موزی خمیده خواهد بود

اوایل هفته گذشته، بلومبرگ اعلام کرد که احتمالا اپل قصد دارد کنترل‌های بدون نیاز به لمس را به آیفون های آینده‌ی خود بیاورد؛ آیفون جدیدی که به یک نمایشگر اولد یا میکرو ال ای دی ساخت خود اپل تجهیز می‌شود. این نمایشگر به جای دو طرف چپ و راستی همانند گلکسی اس 8 سامسونگ، از بالا و پایین خمیده است. با این ایده در سر، یک طراح مطرح به نام مارتین هایجک تصمیم گرفته تا آنچه که می‌توانیم از آیفون آینده انتظار داشته باشیم را به صورت سه بعدی به تصویر بکشد.

حاصل کار رندرهای بسیار جذابی شده است. شما می‌توانید یک آیفون موزی را مشاهده کنید که شاید هیچگاه تصورش را هم نمی‌کردیم یک گوشی آیفون را حتی در رندرها به این شکل ببینیم. هایجک درواقع سعی کرده برای طراحی این طرح مفهومی از گوشی نوکیا 8100 الهام بگیرد که اخیرا هم اچ ام دی نسخه‌ی جدید آن را معرفی کرده است.

گوشی آینده اپل یک آیفون موزی خمیده خواهد بود

آیفون موزی با یک کیبورد لمسی جذاب

آیا یک آیفون موزی شکل در راه است؟ یا اگر اینچنین است، آیا جزئیاتی که هایجک در این طرح مفهومی استفاده کرده، در آیفون های آینده اپل نیز وجود خواهد داشت؟ هایجک طراحی کنجکاوانه منحصر به فردی را در پنل جلویی این گوشی اعمال کرده است که از مهم‌ترین المان‌های آن می‌توان به پنجره‌ی آلومینیومیی کشویی اشاره کرد که از روی یک کیبورد لمسی کنار می‌رود. این کیبورد در واقع بر روی یک نمایشگر به تصویر کشیده شده است. در اینجا دو لوگو اپل نیز وجود دارد، یکی در پشت گوشی نظیر سایر آیفون ها و دیگری در قسمت جلویی به چشم می‌خورد.

در حال حاضر تمامی آیفون‌ها به استثنای آیفون ایکس، از یک نمایشگر مسطح برخوردارند. نمایشگر آخرین پرچمدار آیفون از سمت پایین کمی خمیده است، اما اندازه آن به قدری نیست که کاربران بتوانند با چشم آن را مشاهده کنند. حال به نظر می‌رسد این خمیدگی در آیفون های آینده بیشتر خواهد شد. احتمالا هدف اپل از عرضه چنین آیفونی این است که بتواند محصولی متمایز از سایر محصولات بازار را ارائه کند.

گوشی آینده اپل یک آیفون موزی خمیده خواهد بود

گوشی آینده اپل یک آیفون موزی خمیده خواهد بود

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها