رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 348294

نقوی حسینی: مهمترین چالش برجام طبق گزارش نهم، اقدامات خصمانه آمریکا است

ساعت24-سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نهمین گزارش سه ماهه وزارت خارجه پیرامون روند اجرای برجام در موعد مقرر به کمیسیون ارائه شد و طبق آن، مهمترین چالش اجرای برجام اقدامات و رفتارهای خصمانه آمریکا است.

سید حسین نقوی حسینی با بیان اینکه نهمین گزارش سه ماهه وزارت امور خارجه پیرامون روند اجرای برجام در موعد مقرر به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی رسید، گفت: نهمین گزارش سه ماهه در حالی از طرف وزارت امور خارجه به کمیسیون ارسال شد که آمریکا با عهد شکنی‌ها، بدعهدی‌ها و ادامه رفتار خصمانه خود علیه ملت ایران، با انتفاع ملت ایران از برجام مقابله می‌کند.

وی تصریح کرد: گزارش نهم وزارت امور خارجه 13 صفحه و چهار فصل دارد. در فصل اول به موانع و چالش‌های اجرای برجام تبیین شده است که قطعاً مهمترین چالش اجرای برجام اقدامات و رفتارهای خصمانه آمریکا است.
نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: در فصل دوم مجموعه اقدامات و فعالیت‌های جمهوری اسلامی و دستگاه دیپلماسی مبنی بر تحقق مطالبات ملت ایران در اجرای برجام توقیع داده شده و در فصل سوم آخرین دستاوردها و تحولات در حوزه رفع تحریم‌ها و برداشتن موانع از سر راه ملت ایران است.
نقوی حسینی ادامه داد: در فصل آخر، آخرین تحولات و اقدامات در حوزه فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی با هدف استفاده بهینه از حق فعالت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران ارائه گردیده است.
به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: گزارش نهم در اختیار اعضای کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی جهت ارائه نظر و دیدگاه‌ قرار داده شده است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها