رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 356256

زاکربرگ در پارلمان اروپا از کاربران عذر خواهی کرد

ساعت 24-موسس و مدیرعامل فیس بوک در حضور نماینده های پارلمان اروپا از کاربران به دلیل نقص‌های اطلاعاتی و همچنین نقض حریم خصوصی، عذر خواهی کرد.

مارک زاکربرگ، که عصر روز سه شنبه در جلسه استماع پارلمان اروپا حضور یافته بود با تاکید بر این که اروپایی ها بخش بزرگ و مهمی از کاربرانش در سراسر جهان را تشکیل می دهد گفت فیس بوک آماده سرمایه‌گذاری برای افزایش ضریب ایمنی حفاظت از داده‌های کاربران است.

مدیر عامل فیس بوک افزود طی سال های اخیر مشخص شده بود که این شبکه اجتماعی برای جلوگیری از آسیب های بالقوه دارای ابزارهای مناسب نبوده و در زمینه اخبار جعلی، دخالت در انتخابات خارجی و سوءاستفاده از اطلاعات خصوصی کاربران ناکارامد است.

وی با توضیح این مطلب خود را متعهد به یافتن راه حلی برای مبارزه با چنین مشکلاتی دانسته و از همه کاربران خود در سراسر دنیا به دلیل وجود حقره های اطلاعاتی عذرخواهی کرد.

زاکربرگ در عین حال افزود یافتن راه حلی برای اعمال تغییرات لازم زمان بر است اما خود را متعهد می دانم تا راه درست را پیدا کرده و در جهت فراهم آوردن امنیت برای کاربران، سرمایه گذاری عظیمی انجام داده و با دولت ها و دیگر شرکت های تکنولوژی همکاری گتم.

مدیرعامل فیس بوک در بخشی از سخنانش نیز به دو انتخابات پبش رو اشاره کرده و از عدم موفقیت این شبکه اجتماعی در شناسایی دخالت روس ها در انتخابات آمریکا صحبت کرد.

وی تاکید کرد با بالا بردن ضریب امنیت، وقوع چنین حملات اطلاعاتی را سخت تر و در نتیجه از دخالت در انتخابات حفاظت خواهد شد.

وی در آخر نیز سخنانش را این گونه تمام کرد:ما به اروپا متعهد هستیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها