رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 362685

پیروزی قاطع روس‌ها مقابل عربستان

ساعت 24- تیم ملی روسیه در بازی افتتاحیه جام جهانی 2018 مقابل عربستان به پیروزی پرگل و قاطع رسید.

style="text-align:justify"> تیم های ملی فوتبال روسیه و عربستان از ساعت 19:30 به وقت ایران در دیدار افتتاحیه مسابقات جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه لوژنیکی مسکو به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 5 بر صفر به نفع روس‌ها به پایان رسید.

ترکیب روسیه: ایگور آکینف، ماریو فرناندس، یلیا کوتفو، سرگی اگناشویچ، یوری ژیرکوف، یوری گازینسکی، رومن زوبنین، آلکساندر سامدوف(64-دالر کوژیائوف)، آلکساندر گلوین، الان دژاگوئف( 24- دنیس چریشف) و فیدور سمولوف(70- آرتم دژیوبا).

ترکیب عربستان: عبدالله المعیوف، اسامه هوساوی، عمر هوساوی، محمد البریک، سلمان الفرج، یحیی شهرانی(74-سلطان باهبری)، محمد السهلاوی(84-مهند عسیری)، یاسر الشهرانی، عبدالله عطیف(64-فهد المولد)، تیسیر الجاسم و سالم الدوسری.

گل ها: یوری گازینسکی (12)، دنیس چریشف(43)(90+1) و آرتم دژیوبا(71) و الکساندر گلووین (4+90)

داور: نستور فابین از کشور آرژانتین

کارت زرد: آلکساندر گلوین(88) روسیه. تیسیر الجاسم (3+90)عربستان

کارت قرمز:

شرح نیمه اول

این دیدار که افتتاحیه جام جهانی 2018 است تمام نگاه‌ها به میزبان مسابقات بود تا اولین دیدارش را چگونه ظاهر می‌شود. در نیمه اول روس ها سوار بر بازی بودند و موفق شدند با 2 گل نیمه اول را به نفع خودشان به پایان ببرند.

گل اول روسیه را یوری گازینسکی با ضربه سر در دقیقه 12 و گل دوم را دنیس چریشف با از پیش‌رو برداشتن سه بازیکن عربستان گلی دیدنی را در دقیقه 43 به ثمر رساندند.

شرح نیمه دوم

روس ها در نیمه دوم نیز سوار بر بازی بودند و در نهایت در دقیقه 71 بوسیله آرتم دژیوبا به گل سوم رسیدند تا آب سردی بر پیکره سعودی ها در این بازی باشد. جالب توجه در این بازی این است که دژیوبا نیز مثل چریشف زننده گل دوم روس ها یار تعویضی بود و هر دو تعویض چرچسوف به نوعی بهترین عملکرد را داشتند. گل چهارم روسیه نیز بازهم به بوسیله چریشف در دقیقه 90+1 به ثمر رسید.

گل پنجم هم با ضربه ایستگاهی توسط گلووین در دقیقه 4+90 برای روس‌ها زده شد.

دیگر دیدار این گروه فردا ساعت 16:30 میان اروگوئه و مصر برگزار می‌شود.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها