رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 372531

شگفتیسازان احتمالی هفته نخست لیگ برتر

ساعت24-در هفته نخست لیگ برتر نفراتی از تیم‌ها پتانسیل درخشش در ترکیب را دارند.

هفته نخست لیگ هجدهم تا چند روز دیگر آغاز خواهد شد و دور جدید رقابت‌ها رسماً کلید می‌خورد. در این میان تیم‌ها تغییراتی در جمع نفرات خود ایجاد کردند و به دنبال کسب بهترین نتایج ممکن در رقابت‌ها هستند که قدم اول در این راه خیلی مهم است.

در این میان برخی چهره‌ها در تیم‌های مختلف هستند که پتانسیل تبدیل شدن به پدیده هفته نخست لیگ را دارند. در این متن به معرفی آنها می‌پردازیم:

نساجی - ذوب‌آهن:

بحث سر محل میزبانی این دیدار در روزهای اخیر خیلی بالا گرفت ولی در هر صورت نساجی میزبان نخستین بازی خودش در لیگ برتر است و باید به مصاف نایب قهرمان فصل گذشته برود. پدیده این دیدار سرمربیان دو تیم می‌توانند باشند که ویژگی‌های مشترکی از جمله همکاری با کی‌روش و نداشتن تجربه مربیگری در لیگ برتر از جمله آن است. صادق بارانی در نساجی و محسن مسلمان در ذوب آهن چهره‌های ویژه هستند.

پدیده - پرسپولیس:

گل‌محمدی به لیگ برتر برگشته است و در گام نخست سخت‌ترین قرعه ممکن به او خورده است و باید به مصاف مدافع عنوان قهرمانی و تیم سال‌های جوانی خودش برود. یحیی در دو فصل اخیر دو اخراج در میانه فصل را تجربه کرد و تا حدودی از دوران درخشش خودش فاصله گرفته و پیروزی برابر پرسپولیس می‌تواند یک اوجگیری دوباره برای این تیم باشد. پرسپولیس هم نیم فصل سختی را در پیش دارد و باید به فکر جایگزینی نفرات جدا شده باشد.

سایپا - سپیدرود:

سایپا قلیزاده را از دست داده و ترابی هم به علم جدایی در نیم فصل شاید انگیزه فصل گذشته را برای درخشش در ترکیب سایپا نداشته باشد ولی آرمان رمضانی بازیکنی است که می‌تواند پدیده فصل سایپا و نخستین دیدار این تیم باشد. در سوی مقابل سپیدرود یعقوب کریمی را در اختیار دارد که حضورش در این تیم می‌تواند فرصتی برای اوجگیری دوباره باشد. تقابل دایی - خداداد هم ویژگی خاص این بازی است.

فولاد - پارس جم:

فولاد چند مهره جوان به خدمت گرفته است که انگیزه بالایی برای درخشش دارند و رضا میرزایی، مهاجم جوان که به صورت قرضی از سپاهان آمده می‌تواند در این دیدار بدرخشد. پارس جم هم بازیکنان زیادی از دست داده و مشخص نیست نفرات کلیدی تیم در فصل جدید چه کسانی هستند.

گسترش فولاد(ماشین‌سازی) - استقلال خوزستان:

تکلیف نماینده تبریز در لیگ برتر مشخص نیست و تغییر دقیقه نودی ماشین‌سازی به جای گسترش فولاد یک بلاتکلیفی در این تیم، کادرفنی و بازیکنانش ایجاد کرده است. استقلال خوزستان هم شرایط خوبی ندارد و چند مهره کلیدی از دست داده و البته سرمربی این تیم داریوش یزدی هم اولین تجربه لیگ برتری‌اش را در پیش دارد.

سپاهان - صنعت نفت:

سپاهان با هدایت قلعه‌نویی چهره جدیدی گرفته است و نفرات زیادی جذب کرده که امیدواری زیادی به نتیجه‌گیری این تیم وجود دارد. در سپاهان نفراتی مثل ابراهیم صالحی، سجاد شهباززاده و... می‌توانند بدرخشند و در صنعت نفت هم می‌توان به بهنام برزای اشاره کرد که انگیزه زیادی برای بازگشت به اوج دارد.

نفت مسجد سلیمان - تراکتورسازی:

نفتِ تازه لیگ برتری شده با هدایت ویسی انگیزه زیادی برای درخشش دارد و تراکتورسازی هم به کلی متحول شده است. در تیم تبریزی دو بازیکن خارجی شاخصی که جذب شدند می‌توانند چهره ویژه باشند، خصوصاً آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی این تیم که می‌گویند مدعی آقای گلی هم هست.

استقلال تهران - پیکان:

تیم جلالی چهره جدیدی گرفته و نفراتی مثل شیخ ویسی و آل کثیر می‌توانند مقابل استقلال عملکرد خوبی داشته باشند و از طرفی استقلال هم تکلیفش در نقل و انتقالات هنوز مشخص نیست و ماندن و رفتن بازیکنانی مثل تیام و جپاروف و چشمی تعیین کننده است که چه کسانی مهره ویژه استقلال در فصل جدید و بازی نخست هستند.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها