رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 42547

دژاگه: امیدوارم مایه افتخار تماشاگران شویم

ساعت 24- هافبک ایران از هواداران خواست تا در دیدار بعدی هم تیم ملی را حمایت کنند تا بازیکنان هم بتوانند مایه افتخار هواداران شوند.

دژاگه: اميدوارم مايه افتخار تماشاگران شويم
به گزارش ساعت 24 به نقل از ایسنا، اشکان دژاگه و یارانش در دیدار نخست‌شان در جام ملت‌های آسیا مقابل بحرین دو بر صفر به پیروزی رسیدند.

در این بازی تماشاگران ایرانی با فریادهایشان فضای ورزشگاه را بهتر می‌کردند. به همین خاطر اشکان دژاگه، هافبک پیشین باشگاه فولام از همه هواداران خواست که در رویارویی با قطر هم به ورزشگاه بیایند و درست همانند جدال با بحرین از تیم ملی حمایت کنند. او در این زمینه گفت: بله، من یار دوازدهم تیم ملی را دوست دارم. امیدوارم در دیدار بعدی مان هم همین طور باشند و ما هم بتوانیم مایه افتخار آنها شویم.

تیم ملی فوتبال ایران می خواهد با استفاده از شروع ضعیفی که قطر در جام ملت های آسیا داشت استفاده کند. آنها در کانبرا با نتیجه چهار بر یک مغلوب امارات متحده عربی شدند. خلفان ابراهیم در دقیقه ۲۱ قطری ها را پیش انداخت اما در ادامه آنها چهار گل دریافت کردند. تیم ملی فوتبال قطر در هشت دوره حضورش در جام ملت های آسیا موفق شده دو بار به یک چهارم نهایی برسد اما در صورت شکست مقابل ایران در دیدار روز پنجشنبه از دور رقابت ها حذف خواهد شد.

شاگردان کارلوس کی روش هم می خواهند با توجه به رکورد فوق العاده شان در قاره آسیا که سه قهرمانی پیاپی را در کارنامه شان می توان دید، با قدرت به ادامه تورنمنت ادامه دهند. نمایش ایران در دیدار نخستش مقابل بحرین که به پیروزی دو بر صفر آنها انجامید، تاثیرگذار بود. این تیم با همکاری اشکان دژاگه، رضا قوچان نژاد، احسان حاج صفی و مسعود شجاعی که همکاری خوبی از نظر قدرت و تکنیک با هم داشتند و در خط دفاعی نیز با ثبات به نظر می رسیدند موفق به غلبه بر حریف شدند.
چهار مرد خط دفاعی قطر در رویارویی با امارات بسیار ضعیف ظاهر شدند. این در حالی است که آنها چندی پیش در رقابت های جام خلیج فارس موفق شدند عنوان قهرمانی را کسب کنند که آن قهرمانی را هم مدیون خط دفاعی بسیار خوبشان بودند.

قطری ها در سه دیدار مرحله گروهی شان مساوی کردند. تساوی های بدون گل مقابل بحرین و یمن. قطری‌ها اما در مرحله حذفی بهتر کار کردند و با بالا رفتن اعتماد به نفس شان سه بر یک عمان را در نیمه نهایی مغلوب کردند و عربستان سعودی میزبان را نیز در فینال شکست دادند تا جام را بالای سر ببرند.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها