رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 47957

حبیب اسماعیلی: جشنواره فیلم فجر پدیده نداشت

ساعت24- حبیب اسماعیلی اظهار امیدواری کرد که اکران سال 94 با توجه به فیلم‌هایی که در حال ساخت هستند، خوب باشد.

حبیب اسماعیلی: جشنواره فیلم فجر پدیده نداشت
مدیر موسسه «فیلمسازان مولود» ، درباره‌ی پیش‌بینی‌اش از اکران سال آینده، بیان کرد: در جشنواره‌ی امسال فیلم‌هایی شرکت کردند و دیدیم که برخی از آن‌ها مورد استقبال هم قرار گرفتند که این استقبال در اکران هم ادامه خواهد داشت.

او گفت: یکسری فیلم سینمایی دیگر هم هستند که به دلایلی از جمله تکمیل نشدن مراحل ساخت به جشنواره نرسیدند و با نهایی شدن مراحل تولید به چرخه‌ی اکران سال آینده اضافه می‌شوند. بنابراین با توجه به حضور این فیلم‌ها و چند پردیس سینمایی جدید که فیلم‌ها را نمایش خواهند داد، تصور می‌کنم سال ۹۴ به لحاظ استقبال مخاطب شرایط بهتری داشته باشیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: البته باید هزینه‌های زندگی مردم و شرایط روز جامعه را هم در نظر گرفت، چون باید دل خوشی برای مردم وجود داشته باشد تا بخواهند به سینما بروند.

او گفت: در جشنواره فیلم فجر امسال فیلمی که پدیده باشد وجود نداشت، اما فیلم‌ها نسبتا خوب بودند. هرچند مثل سال‌های گذشته، فیلمی همچون «جدایی نادر از سیمین» یا «اخراجی‌ها‌» که مخاطب را به سینما بکشاند نداشتیم. با این حال امیدوارم فیلم‌هایی که در این جشنواره نمایش داده شدند با استقبال خوبی مواجه شوند.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها