رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 49482

حمایت دولت از تولیدات شرکت‌های کارآفرین

ساعت24- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران ضمن اعلام حمایت از ایجاد بنگاههای کارآفرینی، گفت: قوانین و مقررات مالی و مالیاتی در کشور باید به گونه‌ای تدوین شود که انگیزه لازم برای انجام فعالیتهای کارآفرینی را به وجود آورد.

حمایت دولت از تولیدات شرکت‌های کارآفرین
حمیدرضا خانپور در گفت وگویی، اظهار کرد: آموزش، یکی از عوامل موثر و کلیدی در توسعه کارآفرینی است و نقش کارآفرینان در توسعه صنعتی و اقتصادی کشور نقشی غیر قابل انکار است.

وی ادامه داد: اگر اعتقاد به فرهنگ کار و کارآفرینی به یک باور همگانی تبدیل شود، رشد و توسعه اقتصاد از طریق فعالیتهای نوآورانه و کارآفرینانه امکانپذیر خواهد بود.

خانپور در عین حال حمایت دولت از شرکتهای کارآفرین را خواستار شد و گفت: اگر خرید محصولات و تولیدات شرکتهای کارآفرین مورد حمایت دولت قرار گیرد انگیزه افراد برای خلق ایده‌های کارآفرینانه و رقابت پذیر کردن محصولات تولیدی افزایش می‌یابد.

به گفته وی توسعه اقتصادی کشورها بر مبنای دانش و خلاقیت و نوآوری شکل گرفته و کشورهایی که سهم قابل توجهی در تولید علم و دانش و ایجاد اقتصاد دانش بنیان دارند از توان صنعتی و اقتصادی بالایی برخوردارند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران بر ضرورت حمایت از تولیدات ملی تاکید کرد و گفت: رویکرد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، ایجاد اشتغال مولد و پایدار و فراهم کردن بستر مناسب برای ایده‌یابی و توسعه فضای کسب و کار است و در این مسیر ظرفیتهای بخش خصوصی را به کار می‌گیرد.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها