رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 49840

افزایش 13 درصدی کودک ربایی در انگلیس

ساعت24-روزنامه ایندیپندنت روز یکشنبه در گزارشی با اشاره به افزایش 13 درصدی آمار کودک ربایی در انگلیس در سال گذشته میلادی، گزارش داد که این مساله باعث نگرانی نهادهای مدنی در این کشور شده است.

افزایش 13 درصدی کودک ربایی در انگلیس
روزنامه ایندیپندنت نوشت: در سال گذشته میلادی، بیش از ۹۰۰ مورد کودک ربایی و ربودن افراد زیر ۱۸ سال، در کشور انگلیس گزارش شده است.

این روزنامه نوشت: این تعداد کودک ربایی و دزدن افراد زیر ۱۸ سال در انگلیس، مبتنی بر آمارهای ارایه شده از سوی پلیس و نیز بنیاد خیریه ' والدین و کودکان ربوده شده ' است.

بر اساس گزارش این روزنامه، افزایش شمار افراد ربوده شده زیر هیجده سال، بین ۲۰۱۲- ۲۰۱۳ و ۲۰۱۳ – ۲۰۱۴ میلادی ، بیش از ۱۸ درصد بوده است .

ایندیپندنت افزود: شمار کودکان ربوده شده در مناطق مختلف انگلیس متفاوت بوده به نحوی که در ایرلند شمالی، نرخ کودک ربایی ۱۱.۶ به یکصد هزار کودک و در لندن ۹.۸ به یکصد هزار کودک اعلام شده است.

این روزنامه با توجه به اینکه برخی از موارد کودک ربایی و یا دزدیدن افراد زیر هیجده سال به دلایلی گزارش نمی شوند و یا اینکه توسط پلیس انگلیس ضبط نمی شوند، شمار این موارد را بیش از آمارهای رسمی دانسته است.

ایندیپندنت نوشت: بنیاد خیریه ' والدین و کودکان ربوده شده ' بر این باور است که شمار موارد کودک ربایی و دزدیدن افراد زیر۱۸ سال در انگلیس بیش از ۴ برابر آمار رسمی پلیس می باشد.

به نوشته این روزنامه، بنیاد خیریه ' والدین و کودکان ربوده شده ' در کنار سایر نهادهای مدنی از جمله بنیاد 'افراد کمک شده ' انگلیس، ضمن نگران کننده خواندن این آمارها، خواستار یک توجه ملی به این معضل شده اند.

این روزنامه نوشت: از زمان افشای سوء استفاده گسترده از دختران در شهر روترهام انگلیس ( طی سال های ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۳ میلادی) پلیس و شوراهای محلی این کشور تحت فشار زیادی برای جلوگیری از سوء استفاده از کودکان و نیز مقابله با کودک ربایی و دزدیدن افراد زیر ۱۸ سال قرار گرفته اند.

براساس گزارش های رسمی منتشر شده، مسوولان شهر روتردام در ۲۵۰ کیلومتری شمال لندن، به تلاش عمدی برای سرپوش گذاشتن بر رسوایی سوء استفاده جنسی از بیش یک هزار و ۴۰۰ صد دختر و ساکت کردن شاهدان متهم شده اند.

دراین گزارش ها همچنین شماری از ماموران پلیس و نیز برخی از اعضای این شورا که از اعضای حزب کارگر هستند، به دست داشتن دراین سوء استفاده ها متهم شده اند.

به گفته تحلیل گران اجتماعی با توجه به سوء استفاده گسترده از کودکان در انگلیس، افزایش شمار کودکان مفقود شده و یا ربوده شده ، بیش از پیش سبب نگرانی در این کشور می شود.

آخرین آمارهای منتشر شده از سوی یک نهاد مدنی مدافع کودکان در انگلیس موید آن است که در هر روز ۱۳ مورد جدید سوء استفاده جنسی از کودکان در این کشور رخ می دهد.

این آمارهای منتشر شده ، از سوی کارشناسان و تحلیلگران اجتماعی انگلیس به عنوان علایمی هشدار دهنده و بسیار نگران کننده توصیف شده است.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها