رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 50822

تقدیرو تشکر نمایندگی ولی فقیه از شرکت زامیاد

ساعت24-طی پیامی، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسین طالبی، نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج جماران، از مدیریت موفق و تلاش کارکنان شرکت زامیاد در راستای اعتلای صنعت ایران، اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

تقدیرو تشکر نمایندگی ولی فقیه از شرکت زامیاد
در این پیام، حجت الاسلام و المسلمین طالبی، نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج جماران، با اشاره به سالی که رهبر معظم انقلاب آن را سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نامیده اند، مساعدت های بی دریغ مهندس فریدون حمیدی، مدیر عامل این شرکت در راستای امر بسیج و در جهت اعتلای صنعت ایران، اسلامی و همچنین تلاش کارکنان آن را مورد قدردانی قرار داد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است، نظام جمهوری اسلامی ایران، مرهون تلاش و همت مضاعف اندیشمندان و تلاشگران سخت کوشی است که هنر صنعت را با رایحه معنویت در هم آمیخته و در جهت اعتلای این صنعت می کوشند.

همچنین در این پیام، نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج جماران، برای تمام کلیه مدیران و کارکنان زامیاد توفیقات روز افزون را از خداوند متعال آرزو مند شده، و ابراز امیدواری نمود که آن مجموعه در مسیر رهنمود های رهبر معظم انقلاب، با انرژی به فعالیت های خود ادامه دهند.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها