رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 52198

پیروزی پرسپولیس مقابل بنیادکار در نیمه اول

ساعت 24- نیمه اول دیدار تیم‌های بنیادکار و پرسپولیس با پیروزی شاگردان درخشان به پایان رسید.

پیروزی پرسپولیس مقابل بنیادکار در نیمه اول
دیدار تیم‌های بنیادکار ازبکستان و پرسپولیس ایران در دومین دیدار خود در چارچوب گروه A مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در ازبکستان آغاز شد که نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به اتمام رسید.

محمد نوری در دقیقه ۲۰ از روی نقطه پنالتی تک گل پرسپولیس را در نیمه اول به ثمر رساند.

حمید درخشان در این دیدار سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانیا، علیرضا نورمحمدی، بابک حاتمی، محمد نوری، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، هادی نوروزی، فرناندو گابریل و مهدی طارمی را به میدان فرستاد.

دقیقه ۱۶: اولین خطر جدی این بازی را فرنادو گابریل با شوتی ۲۵ متری رقم زد، ضربه‌ای که با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۰: مهدی طارمی با خطای مدافع بنیادکار در محموطه جریمه سرنگون شد تا داور برای پرسپولیس اعلام پنالتی کند. محمد نوری پشت ضربه پنالتی ایستاد و گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه ۲۳: پرسپولیس موقعیت خوب دیگری در محوطه جریمه بنیادکار خلق کرد اما ضربه نهایی را هادی نوروزی به مدافعان زد.

دقیقه ۲۵: بنیادکار اولین خطر جدی خورد را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد اما تجمع زیاد مدافعان پرسپولیس باعث شد این موقعیت به هدر برود.

دقیقه ۲۶: فشار بنیادکار ادامه داشت و رشید‌اف می توانست روی یک ارسال دروازه پرسپولیس را باز کند اما این اتفاق رخ نداد.

دقیقه ۳۳: جدی‌ترین خطر بنیادکار روی دروازه‌ پرسپولیس ایجاد شد و شوموروف از داخل محوطه شش قدم نتواست پاس ارسالی را به گل تبدیل کند.

دقیقه ۴۲: پاس عالی گابریل پشت محموطه جریمه به عالیشاه رسید که بازیکن پرسپولیس با خطای مدافع حریف متوقف شد اما داور اعتقادی به خطا نداشت تا پنالتی دیگری برای پرسپولیس گرفته نشود.

محمد نوری پس از پایان نیمه اول از داور بازی کارت زرد گرفت.

منبع: تسنيم
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها