رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 535021

اصرار و شعار حسن روحانی از ابتدای دولتش/کار اقتصادی باید به بخش خصوصی واگذار شود

ساعت24-رئیس‌جمهور با بیان اینکه کار اقتصادی باید به بخش خصوصی واگذار شود، گفت: مردم بهتر می‌توانند تولید و اقتصاد را اداره کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در جریان مراسم بهره‌برداری و افتتاح طرح‌های صنعتی و معدنی پس از استماع گزارش مدیر عامل مجتمع گندله‌سازی مادکوش بندرعباس اظهار کرد: امیدواریم همه طرح‌های صنعتی که در استان هرمزگان در حال فعالیت است، به ثمر بنشیند زیرا برای اشتغال مردم و رشد اقتصادی استان و کشور بسیار مهم است.

روحانی تاکید کرد: ما به بخش خصوصی اعتماد داریم و معتقدیم کار اقتصادی باید به بخش خصوصی واگذار شود.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از مهر بخوانید؛

* این اصرار و شعار من از روز اول دولت یازدهم تا امروز بوده است، امروز هم اصرار می‌کنم بخش‌هایی که به دولت تعلق دارد باید به مردم واگذار شود زیرا مردم بهتر می‌توانند تولید و اقتصاد را اداره کنند.

* ما باید پشتیبان بخش خصوصی باشیم و برنامه‌های آینده کشور را به خوبی ارائه کنیم تا آنها بتوانند فعالیت خودشان را انجام دهند.

*{ پس از استماع گزارشی درخصوص اسکله شماره ۵ بندر منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان جنوب}: به همه حضار محترم در آن مراسم بخصوص آقای نعمت‌زاده[وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت] که مدتی است خدمت ایشان نرسیدیم سلام عرض می‌کنم. آقای نعمت‌زاده جزو مدیرانی هستند که از آغاز انقلاب همواره در همه شرایط برای صنعت کشور فعال بودند و حق بزرگی به گردن صنعت کشور دارند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها