رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 535757

کشف بیش از ۱۴۰۰ سلاح سرد نامتعارف در تهران/اجرای طرح برخورد با خانه‌های مجردی

ساعت24-فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که ۳۶۵ سارق، کیف قاپ و حمل کننده سلاح سرد نامتعارف در پایتخت دستگیر شده‌اند.

سردار حسین رحیمی در اجرای ششمین مرحله از طرح "صاعقه" که ظهر امروز در محل ستاد فاتب برگزار شد، گفت: همکاران من در پلیس پیشگیری هر مرحله از طرح صاعقه را به طور اختصاصی به برخورد با یک جرم متمرکز می کنند که در این مرحله رویکرد اصلی برخورد با حاملان و خرید و فروش کنندگان سلاح سرد و کیف قاپان و سارقان بود. در همین راستا نیز عملیات ویژه ای در روزهای اخیر در دستور کار قرار گرفته و ۳۶۵ سارق، کیف قاپ و موبایل قاپ و حمل کننده سلاح سرد نامتعارف دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در مجموع بالغ بر ۱۴۰۰ قبضه انواع سلاح سرد در این مرحله از طرح کشف شد، خاطرنشان کرد: ۸۹ نفر از دستگیر شدگان قاپ زن بودند. ۱۲۷ نفر نیز از جمله مجرمانی بودند که از سرقت ها و جرایم خود از سلاح سرد استفاده کرده و متاسفانه سلاح سرد به ابزار اصلی آنان در ارتکاب جرم تبدیل شده بود.

رییس پلیس پایتخت ادامه داد: ۴۱ نفر از دستگیرشدگان جزو اراذل و اوباش بوده و ۱۲۴ نفر نیز سارق خرد و خرده فروش مواد مخدر بودند.

به گفته رحیمی، در این طرح ۶۲ وسیله نقلیه مسروقه نیز کشف شده و چهار قبضه سلاح جنگی نیز از دستگیرشدگان توقیف شد.

رحیمی از اجرای مرحله دیگر از طرح برخورد با خانه های مجردی نیز خبر داد و گفت: این طرح را از سال گذشته آغاز کردیم و بر اساس آن با خانه هایی که تحت عنوان مجردی فعالیت کرده اما در باطن به محلی برای مصرف مواد مخدر و تجمع افراد مجرم بدل شده بود، برخورد کردیم.

وی با بیان اینکه این منازل در اطراف میدان امام حسین و چند نقطه دیگر از تهران قرار دارد گفت: در این مرحله از طرح ۴۷ باب منزل را در اطراف میدان امام حسین شناسایی و پلمب کردیم که این منازل در مجموع دارای ۱۴۷ اتاقک بود که محل به اسکان خرده فروشان مواد مخدر، سارقان، اتباع غیر مجاز بیگانه و ... بدل شده بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها