رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 535813

وقتی باشگاه و یحیی هم‌سو هستند/ نقل و انتقالات پرسپولیس ادامه دارد

ساعت 24- باشگاه پرسپولیس در ادامه نقل و انتقالات هنوز به جذب یک مهاجم و یک مدافع مُصِر است.

با وجود اینکه هنوز پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به خاطر شکایت ماریو بودیمیر بسته است، مسوولان باشگاه همچنان درصدد تقویت تیم هستند تا سرخپوشان با قدرت بیشتری نیم فصل دوم را آغاز کنند و پای به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ بگذارند.

جذب مهدی ترابی اولین گام نقل و انتقالاتی پرسپولیس بود. این بازیکن پس از فسخ قرارداد با باشگاه العربی قطر به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس پیوست تا در نیم فصل دوم سرخپوشان را همراهی کند اما قرارداد او نیز هنوز فسخ نشده است.

شهریار مغانلو نیز یکی از اهداف نقل و انتقالاتی پرسپولیس است که سرمربی پرسپولیس جذب او را سخت و دشوار دانست و اعلام کرد که اگر قرار است با جذب بازیکنی به باشگاه فشار زیادی وارد شود، حاضر به جذب آن بازیکن نیست.

یحیی گل‌محمدی همچنین اعلام کرد که جذب بازیکن خوب و با کیفیت در این مقطع سخت است و بازیکنان خوب تحت قرارداد با باشگاه‌ها هستند. به همین خاطر با بازیکنان لایقی که در حال حاضر در تیم حضور دارند، کار را پیش می‌برند.

این به این معنا بود که کادر فنی با مدیریت باشگاه هم‌سو شده است و حاضر نیست به هر قیمتی بازیکن بگیرد.

از طرفی ممکن است با جذب بازیکن گرانقیمت اتحاد تیمی تحت الشعاع قرار بگیرد و به همین خاطر نیز سرمربی سرخپوشان با جذب بازیکن با هر قیمتی موافق نیست.

با این وجود هنوز هم باشگاه پرسپولیس به دنبال خرید یک مهاجم و یک مدافع است تا در صورت امکان آنها در نیم فصل دوم پرسپولیس را همراهی کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها