رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 536068

اولویت یک تا هزارم باید معیشت مردم باشد

ساعت24-نظام سیاسی ایران در کلیت خود در سخت ترین مجادله سیاسی با ایالات متحده آمریکا و متحدان این کشور که روی هم مجموعه غرب به حساب می آیند قرار دارد. در درون سرزمین دوجناح سیاسی و طیف های درونی آنها نیز بایکدیگر منازعه ای گویا پایان ناپذیر را تجربه می کنند. این وضعیت دوم یعنی نبرد بی پایان بر سر کسب قدرت در دسته های گوناگون ، یکی از دلایل نرسیدن ایران وغرب در مسیرحل نهایی خصومت طولانی ایران و آمریکا شده است.

خبر
این روزها می خوانیم و می شنویم مجلس یازدهم قانونگذاری و دولت ونیز هر جبهه سیاسی داخلی در تعیین اولویت های خود گام بر می دارد و از دریچه منافع امروز و ‌فردای خود به حل مقوله بسیار حیاتی تحریم نگاه می کند. از سوی دیگ می شنویم که رییس دولت جدید آمریکا شتابی برای برداشتن تحریم ندارد و دست کم تا سه ماه آینده از نظر برنداشتن تحریم با مشکل ویژه ای مواجه نیست تا مهلت ایران تمام شود. در این فرایندها و روندها تنها چیزی که باید در کانون توجه باشد و متاسفانه نیست
منافع و وضعیت معیشت شهروندان ایرانی است که هرروز بدتر از روز پیش می شود. گروه‌های کم در آمد شامل کارگران ، اصناف خرده پا و کارمندان عادی و از آنها مهم‌تر، بیکاران جامعه با توجه به تورم شتابان و نات‌انی دولت و بنگاهها برای افزایش در آمد به اندازه تورم بازهم موقعیت معیشتی بدتری پیدا می کنند.
احزاب و گروه‌های سیاسی و دولت و مجلس باید برای باز کردن گره بزرگ اقتصاد ایران که ایرانیان را به روزهای سخت کشانده است انعطاف نشان دهند و یادشان باشد آنها برای حل معضلات مردم قدرت را در دست دارند ونه چیز دیگر.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها