رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 536118

شناخت برانکو در مورد طارمی درست بود؛طاهری: بررسی عملکرد مدیریت پرسپولیس نیاز به زمان دارد

ساعت 24-مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس به آرامش خوبی رسیده اما برای بررسی دقیق وضعیت مدیریت این تیم نیاز به زمان بیشتری دارد.

علی اکبر طاهری روز پنجشنبه در گفت و گویی در خصوص قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشورمان اظهار داشت: ابتدا باید این مسئله را به بازیکنان، کادرفنی، ارکان باشگاه و البته هواداران تبریک بگویم. باید این مسئله را مدنظر داشته باشیم که با این شرایط کار پرسپولیس برای نیم فصل دوم بسیار سخت میشود.
وی در مورد اینکه آیا فکر می کرد پرسپولیس بتواند پس از پایان نیم فصل صدرنشین لیگ شود، عنوان کرد: پرسپولیس در مقطعی در میانه های جدول حضور داشت البته همان زمان هم از تیم های بالای جدول چند بازی کمتر انجام داده بود. این را هم باید مدنظر داشته باشیم که پرسپولیس در اوایل فصل خیلی از نظر نتیجه شرایط خوبی نداشت اما رفته رفته اوضاع بهتر شد. همان امتیازهایی که پرسپولیس در ابتدای فصل از دست داد را رقبا در انتهای نیم فصل از دست دادند. در هر صورت کار تیم برای نیم فصل دوم بسیار دشوار است.
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد مدیریت فعلی این باشگاه خوب بوده یا خیر، گفت: مدیریت یک باشگاهی مثل پرسپولیس چیزی نیست که بشود در کوتاه مدت در خصوصش اظهارنظر کرد. باید به مدیریت باشگاه زمان داد و پس از آن در موردش صحبت کرد. البته مدیران باشگاه پرسپولیس در هر زمانی باید بتوانند روی زیرساخت های باشگاه کار کنند و کاری را انجام بدهند که برای پرسپولیس ثبات و تداوم داشته باشد.
طاهری ادامه داد: مدیران باشگاه پرسپولیس همیشه باید کاری کنند که تا سالیان سال پرسپولیس سودش را ببرد. مثلا کاری که ما با پرسپولیس کردیم را میتوانید اثراتش را همین الان هم ببینید. به نوعی شخصیت از دست رفته قهرمانی پرسپولیس از زمان ما دوباره به تیم برگشت و آن روحیه قهرمانی طلبی به تیم تزریق شد.
وی در خصوص درخشش مهدی طارمی در اروپا و اینکه همیشه وقتی اسم طارمی می آید همه یاد طاهری و آن محرومیت عجیب و غریب پرسپولیس وطارمی می افتد، گفت: در مورد همان محرومت من در تلویزیون با سند و مدرک ثابت کردم که مدیریت باشگاه مقصر نبود و از توافق طارمی و ریزه اسپور و داستان های بعدش اطلاعی نداشتیم. اما میخواهم در خصوص طارمی خاطره و نکته جالبی بگویم.
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس ادامه داد: همان زمان برانکو پتانسیل طارمی را دیده بود. یادم می آید طارمی خیلی دوست داشت که همان موقع لژیونر شود اما برانکو معتقد بود طارمی باید یک یا دوسال دیگر در پرسپولیس بماند و بعد از اینکه حرفه ای تر شد لژیونر شود. اتفاقا همان اتفاق هم رخ داد، یعنی طارمی در پرسپولیس ماند و با تجربه بیشتر لژیونر شد. واقعا شناخت برانکو از طارمی کاملا درست بود.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها