رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 536162

استاندار سیستان و بلوچستان: 3 کشته در حادثه سراوان

ساعت 24-استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رسانه‌های معاند حوادث سراوان را طوری نشان دادند که انگار ‌قتل عام ‌اتفاق افتاده است‌، گفت: در کمال تاسف در حادثه سراوان سه نفر کشته شدند که دو نفر از آنها در پاکستان و یک نفر در ایران بود.

به گزارش تسنیم، احمدعلی موهبتی ‌در نشست با سران طوایف سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ‌دشمنان درصدد به خطر انداختن امنیت سیستان و بلوچستان هستند و برای این هدف شوم ‌دست به هر کاری می‌زنند، اظهار داشت: ‌دشمنان نظام از این روند به شدت عصبانی هستند و طرح و برنامه‌های مختلفی را برای توقف و جلوگیری از توسعه استان بکار می‌گیرند.

وی با اشاره اینکه در حوادث اخیر سراوان عده‌ای ‌تحت تاثیر اخبار جعلی رسانه‌های معاند قرار گرفتند، افزود: ‌اکنون در فضایی هستیم که عقلانیت حاکم نیست بلکه احساسات و هیجان غلبه دارد، باید جوانان خود را مراقبت کنیم که احساساتی وارد بازی دشمن نشوند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: اگر خدای نکرده اتفاق ناخوشایندی بیفتد، خشک و تر، شیعه و سنی، اصولگرا و اصلاح طلب و مردم و مسئولان باهم می‌سوزند، دشمن در حال آتش اندازی است و ما نباید بی‌تفاوت باشیم باید هوشیار باشیم و مردم قوم خود را هوشیار کنیم.

موهبتی با بیان اینکه حتما از مظلوم دفاع می‌کنیم و اگر مظلومی توسط ماموری کشته شود حتما دادسرای نظام برخورد می‌کند و از طرفی در مقابل اغتشاشگران هم کوتاه نمی آییم، تاکید کرد: امید داریم که پیام و مطالب این نشست به خوبی منتقل شود چرا که نقش آفرینی مردم این استان که از بدو پیروزی انقلاب در تمام صحنه‌ها حضوری فعال و چشمگیر داشتند از یاد رفتنی نیست.

وی با بیان اینکه کسانی که آن سوی مرزها نشسته اند و از کشته شدن مردم سخن می‌گویند چرا در حوادث تروریستی تاسوکی، دارزین و بمب گذاری در مساجد مختلف سکوت کرده بودند؟، ادامه داد: ‌در کجای دنیا به مقرهای نظامی و دولتی و حکومتی حمله می‌شود و حاکمیت اجازه می‌دهد تیری شلیک نشود؟ حمله به فرمانداری و بخشداری سراوان در هر جای دنیا رخ داده بود بسیاری از انسان‌ها کشته می‌شدند اما اینجا این اتفاق نیفتاد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اگر کسی خطایی بکند قطعا با آن برخورد می‌شود، افزود: در کمال تاسف در حادثه مرزی سراوان سه نفر کشته شدند که دو نفر از آنها در پاکستان و یک نفر در ایران بود اما رسانه‌های بیگانه به گونه‌ای این موضوع را نشان دادند که انگار یک قتل عام در سراوان اتفاق افتاده است.

استاندار سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اجرای طرح رزاق منافع مافیا را به خطر انداخته است، افزود: بسیاری از سوخت کش‌ها فقط راننده هستند و یک نفر با دارا بودن چندین خودرو منافع بسیاری کسب می‌کند و اجازه درآمدزایی به مرزنشینان نمی‌دهد ما با این مافیا در حال مقابله هستیم.

موهبتی ادامه داد: به دنبال اجرای طرح رزاق 56 درصد تصادفات خودرویی فوتی کاهش پیدا کرده زیرا تعقیب و گریز صورت نمی‌گیرد و جاده‌ها برای آنان امن‌تر شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها