رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 536698

۳۰ اسفند آخرین مهلت پرداخت قبوض عوارض پایدار پایتخت نشینان

ساعت24-طبق اطلاعیه اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران مهلت پرداخت قبوض عوارض پایدار شهروندان تهرانی تا ۳۰ اسفند ماه است.

شهروندان تهرانی صرفا تا ۳۰ اسفند ماه سالجاری فرصت پرداخت قبوض عوارض مذکور را دارند و شهروندانی که عوارض متعلقه ملک خود را تا تاریخ۳۰ اسفند ماه جاری پرداخت کنند شامل تسهیلات خوش حسابی شهرداری تهران خواهند شد.

این دسته از شهروندان از ۱۰درصدجایزه خوش حسابی عوارض نوسازی و کسب و پیشه بهره مند می شوند و چنانچه قبوض عوارض نوسازی تا پایان مهلت فوق پرداخت نشود، مشمول ۹ درصد جریمه دیرکرد به صورت روز شمار از ابتدای سال آتی خواهند شد و ضمنا جوایز خوش حسابی نیز حذف خواهد شد.

وحید عرب افزود: شهروندان گرامی می توانند، از طریق روشهای غیر حضوری زیر نسبت به پرداخت عوارض و بهای خدمات مدیریت پسماند ملک خود اقدام کنند. این روشها شامل : سامانه و اپلیکیشن تهرانِ من (my.tehran.ir) - کد دستوری #۱۳۷* - سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری تهران-ارسال کد شناسایی ۱۵ یا ۱۲ رقمی به سامانه پیامکی ۱۳۷۰۰۰۰۰۷۰ (در این روش لینک پرداخت به تلفن همراه مودیان ارسال می گردد)- پرتال شهرداری تهران و سامانه Tehran.ir tax. است.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران، عرب گفت: به منظور رفاه حال شهروندان محترم و تکریم اربابرجوع، ستادهای ویژه پاسخگوئی به سؤالات احتمالی شهروندان درادارات درآمد مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران دایر گردیده است و چنانچه به هر نحو قبوض به دست شهروندان محترم نرسیده است می توانند ضمن ارسال کد شناسایی ملک به سرشماره ۱۳۷۰۰۰۰۰۷۰ از بدهی و وضعیت ملک خود مطلع شوند و به منظور به دست آوردن کد شناسایی ملک علاوه بر قبوض ارسالی می توانند به سامانه تهران من به آدرس(my.tehran.ir/melk)مراجعه نموده و با استفاده از نقشه جانمایی کد شناسایی ملک خودرا به دست آورند و یا اینکه به صورت حضوری به ستاد های پاسخگویی و یا دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه کنند که توصیه می شود به خاطر شرایط رعایت موازین بهداشتی در خصوص گسترش ویروس کرونا، به صورت غیر حضوری نسبت به استعلام وضعیت بدهی و پرداخت قبوض عوارض ملک خود اقدام نمایند.

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران در پایان اظهار امیدواری کرد، شهروندان محترم تهرانی در فرصت باقیمانده تا پایان سالجاری نیز همانند سنوات گذشته با مشارکت در پرداخت به موقع عوارض و بهای خدمات مذکور، در آبادانی وتوسعه شهر خود سهیم بوده و مدیریت شهری را نیز در رسیدن به این امر یاری نمایند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها