رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 536848

تعهد خزانه‌داری آمریکا بر پیگیری اجرای تحریم‌ها علیه ایران

ساعت24-خبرگزاری رویترز گزارش داد که گزینه معاونت وزارت خزانه داری آمریکا متعهد شده است که تحریم‌های این کشور علیه ایران را پیگیری کند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، والی ادیمو گزینه پیشنهادی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای معاونت وزارت خزانه داری بر تعهد خود برای اجرای تحریم های واشنگتن علیه ایران تاکید کرده است.

بنابر این گزارش، ادیمو در پاسخ مکتوب به سوالات اعضای کمیته مالی سنا آورده است که ایران تنها زمانی از کاهش تحریم ها بهره مند خواهد شد که به اجرای کامل تعهداتش در برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) بازگردد.

وی با تکرار مواضع زیاده خواهانه دیگر مقامات دولت بایدن درقبال کشورمان، همچنین گفته است که وزارت خزانه داری به دقت هرگونه تلاش ایران برای دور زدن تحریم ها و استفاده از سیستم بانکی بین المللی را زیر نظر دارد.

والی ادیمو در ادامه بدون اشاره به نقش سیاست های آمریکا در ظهور و توسعه تروریسم و حمایت های پشت پرده کشورش از آن، به تکرار ادعاهای بی اساس و خصمانه واشنگتن علیه ایران پرداخته و آورده است: حمایت ایران از تروریسم موجب نگرانی شدید ما است و اگر تائید شوم با همکاران خود در خزانه داری برای نظارت بر ایران همکاری می کنم و به دنبال از بین بردن این حمایت با همه ابزارهای موجود هستیم.

کمیته مالی سنا قرار است روز چهارشنبه (فردا) درباره انتصاب والی ادیمو به عنوان معاون وزارت خزانه داری آمریکا رای گیری کند و در هفته های آینده نیز کل مجلس سنا درباره این موضوع رای خواهد داد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها