رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 536880

عزیزیان: از مظاهری شکایت میکنم

ساعت24-مربی دروازه‌بانان استقلال می‌گوید از رشید مظاهری دروازه‌بان این تیم به خاطر به کار بردن الفاظ رکیک شکایت خواهد کرد.

سعید عزیزیان پس از جلسه با مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار کرد: ما قصد داشتیم به تمرین برویم که از باشگاه خبر دادند که به تمرین نرویم. من به محل تمرین هم رسیده بودم و بعد به باشگاه آمدیم.

او در ادامه درباره کدورت میان او و رشید مظاهری هم گفت: این خبر درست بود و الفاظ رکیکی به من گفتند که جای شکایت دارد و قرار است هم به کمیته اخلاق و هم به دادسرا شکایت کنم. او هر زمانی که تصور می‌کرد شاید بازی نکند، روز قبل از بازی آمد گفت چرا من را نمی‌بینید و حرف‌های دیگری زد که تمرکز تیم برهم بخورد. یکی دو بار چنین موضوعی رخ داده است. می‌خواستم صحبت نکنم چون در باشگاه بودم اما الان پیگیر شکایتم خواهم بود. الفاظی که او (رشید مظاهری) نسبت به من به کار برده، را نمی‌توانم بر زبان بیاورم.

مربی دروازه‌بانان استقلال همچنین گفت: واقعا نمی‌دانم بازیکن از تیم چه می‌خواهد. بازیکنی که بازی نکند، اعتراض می‌کند اما اعتراض باید منطقی باشد که دلیل بازی نکردنش را بپرسد. بازیکن باید به نظر مربی احترام بگذارد. سید حسین حسینی واقعا خوب کار کرد اما هجمه‌ای روی او آوردند که برایش مشکل ایجاد بشود. در تمرین رشید مظاهری از پشت سمت من آمد و الفاظی را به کار برد که من به سمتش بروم جوابش را بدهم اما اینکار را نکردم. چون بازی داشتیم به تیم آرامش دادم و کاری نکردم. این مسائل از ابتدای فصل وجود داشت و من صحبت نکردم. بازیکن نباید به بازیکن بی احترامی کند.

وی ادامه داد: ما در پرسپولیس هم که قهرمان شدیم چهار دروازه‌بان در اختیار داشیتم. حسن رودباریان، مهدی واعظی، فرشید کریمی و علیرضا حقیقی حضور داشتند اما هیچ مشکلی نداشتیم اما برخی وقتی جایشان را از دست می‌دهند حاشیه درست می‌کنند. به من می‌گویند بیایید و بگویید مشکل چیست؟ بگویم که چه الفاظی به کار بردید؟ آدم باید مرد باشد و به دروغ نگوید کمرم درد می‌کند و برود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها