رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 537110

نقشه مرد تعمیرکار برای سرقت از خانه مشتری

ساعت 24-تعمیرکار لوازم الکتریکی که اقدام به سرقت از منزل یکی از مشتریان خود کرده بود، به دام افتاد.

به گزارش خبرنگار ما چند روز قبل پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ارجاع داده شد. مال‌باخته در تحقیقات مقدماتی اظهار کرد: چهاردهم بهمن‌ برای مسافرت از منزل خارج شدم و روز بعد همسایه‌ها تماس گرفتند و خبر دادند در خانه باز و قفل تخریب شده است. پس از حضور مأموران کلانتری و فرزندم در خانه معلوم شد سارق یا سارقان با شکستن قفل در وارد منزل شده و با تخریب گاوصندوق، اموالی از قبیل طلا، مدارک شناسایی، ساعت مچی مردانه و زنانه، دو قبضه سلاح شکاری لوله‌بلند و یک قبضه هفت‌تیر بادی به ارزش تقریبی 250 میلیون تومان را به سرقت برده‌اند.
کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت منزل برای کشف ردپای سارقان راهی محل وقوع جرم شدند و با بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته جوانی حدودا 30‌ساله را با لباس فرم شرکت خدمات الکتریکی دیدند که با دردست‌داشتن کیف‌های اسلحه سرقتی از منزل شاکی خارج شد. با بررسی سایر دوربین‌های اطراف محل سرقت مشخص شد دو نفر دیگر با همین لباس فرم در همان اطراف در رفت‌وآمد بودند و هر سه نفر بعد از سرقت سوار بر اتومبیل پراید از محل متواری شدند.
کارآگاهان با توجه به استفاده سارقان از لباس متحدالشکل شرکت خدمات الکتریکی پس از هماهنگی و اخذ دستور قضائی کارآگاهان به دفتر مرکزی این شرکت رفتند و درحالی‌که تصویر متهمان را در اختیار داشتند، با همکاری حراست شرکت به جست‌وجو پرداختند. در این مرحله از تحقیقات مشخص شد عکس به‌دست‌آمده از دوربین‌های مداربسته با یکی از تکنیسین‌های شرکت به اسم مسعود که در یکی از شعب مشغول به کار است، مشابهت دارد. این سارق در یک عملیات پلیسی در منزل خود دستگیر شد. او به سرقت اعتراف کرد و اظهار کرد: مدتی پیش برای تعمیر تلویزیون شاکی به منزل او رفتم و تفنگ‌های نصب‌شده روی دیوار و وضعیت مالی او من را به طمع انداخت و نقشه سرقت را کشیدم و در حین تعمیر تلویزیون شاکی متوجه شدم قرار است به سفر بروند، در نتیجه چند روز بعد نقشه خود را عملی کردم. سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر خاطرنشان کرد: با اعتراف صریح مسعود به سرقت، متهم با صدور قرار تأمین مناسب توسط بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 34 تهران برای تحمل کیفر به زندان معرفی و اعزام شد.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها