رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 537183

حزب‌الله:در صورت حمله درسی فراموش نشدنی به اسراییل میدهیم

ساعت 24-معاون دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد: درگیری آتی با رژیم صهیونیستی در داخل اراضی اشغالی خواهد بود و ما آماده مقابله با آن در هر لحظه هستیم و به آن درسی می‌دهیم که هرگز فراموش نخواهد کرد.

به گزارش سایت المیادین، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد، دشمن صهیونیستی باید بفهمد که عرصه برای آن باز نیست و امروز جنگ در داخل اراضی اشغالی خواهد بود و حزب الله هر لحظه آماده مقابله با رژیم اشغالگر است و به آن درسی می‌دهد که هرگز فراموش نخواهد کرد.

نعیم قاسم در ادامه افزود، حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی در مرحله کنونی بعید است اما حزب الله هیچ تجاوزی را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.

وی همچنین تصریح کرد، اطلاعاتی وجود دارد که بیانگر این است، سفارت آمریکا با دو رسانه لبنانی برای فعالیت علیه حزب الله قرار داد بسته است و هزینه‌های آن را تأمین می‌کند. آمریکا از این دو رسانه تلویزیونی خواسته است به طور روزانه گزارش‌های مختلفی را علیه حزب الله پخش کنند.

نعیم قاسم در پایان اظهار داشت، گروهی از سیاستمداران لبنانی هستند که وظیفه اصلی آنها این است که هر حادثه‌ای را به طور مسقیم به حزب الله ارتباط دهند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها