رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 55621

کیروش: اگر به خاطر تیم ملی اخراجم کنند افتخار میکنم

ساعت 24- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:فکر می‌کنم اگر برای دفاع از منافع حق و حقوق تیم ملی بزگسالان کفاشیان بنده را اخراج کند این موضوع برای من افتخار خواهد بود.

کی‌روش: اگر به خاطر تیم ملی اخراجم کنند افتخار می‌کنم
کارلوس کی‌روش پس از ترک فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت آزمون و جهانبخش اظهار داشت: راجع به این مسئله اطلاعی ندارم با کفاشیان صحبت کردم اما مستقیما در مورد این مسئله صحبت نکردیم. همان طور که مطلع شدم کفاشیان نتوانست به علت مشغله کاری جلسه را به اتمام برساند و به فردا موکول شد. موضع من را می‌دانید وظیفه من است که اسامی را انتخاب کنم و هر دخالتی در این انتخاب بازیکنان یک دخالت مستقیم در حیطه وظایف من است. بندهای قرارداد ما بسیار شفاف در مورد این مسئله توضیح می‌دهد و هیچ مسئله دیگری نمی‌ماند که صحبت کنم اگر کار به اینجا برسد فقط باید طبق قرارداد پیش برویم.

وی در مورد اینکه اعلام کرده اگر آنها نیایند می‌رود گفت: بار دیگر می گویم وظیفه بنده است که بازیکنان را انتخاب کنم. در مورد این مسئله به توافق رسیده بودیم. با کاشانی و سرمربی امید صحبت شده بود بعد از این جلسه که تصمیم گرفته شده بود بنده اسامی را اعلام کردم و باشگاه‌ها نیز از خیلی قبل‌تر اسامی را دریافت کرده بودند. بعد از آن جلسه هر تصمیم دیگری گرفته شود دخالت مستقیم در حوزه وظیفه من خواهد بود.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: در یک طرف منافع تیم ملی را داریم. در طرف دیگر هم منافع تیم المپیک را داریم شخص بنده تقویم فیفا را تهیه نکردم به همین منظور اعتقاد دارم که از منافع تیم ملی بزرگسالان طبق روال جهانی دفاع کنم. سوالی که مطرح است این است که چه کسی وظیفه و مسئولیت انتخاب بازیکنان را قبول می‌کند؟! بار دیگر شفاف و به صراحت اعلام می‌کنم هیچ کسی در کشور ایران به اندازه شخص من برای موفقیت این ۲ تیم دغدغه ندارد. بار دیگر تاکید می‌کنم در ایران هیچ کسی به اندازه من دغدغه موفقیت این دو تیم را ندارد.

کی‌روش یادآور شد: اگر بحثی مطرح شود که برای دفاع از تیم ملی بزرگسالان به سایر تیم‌ها اهمیت نمی‌دهد من این موضوع را رد می‌کنم.

وی در مورد اینکه کفاشیان اعلام کرده اولویت ما تیم امید است و اگر سرمربی تیم ملی استعفا هم می‌خواهد بدهد خودش می‌دادند گفت: تشکر می‌کنم!

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: فکر می‌کنم اگر برای دفاع از منافع حق و حقوق تیم ملی بزگسالان کفاشیان بنده را اخراج کند این موضوع برای من افتخار خواهد بود.

منبع: فارس
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها