رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 58296

آرزوهای بر باد رفته راجرز در لیورپول

ساعت24- سرمربی لیورپول بر این باور است که تیمش در فصل جاری نمی‌تواند به لیگ قهرمانان اروپا راه یابد که این موضوع خرید بازیکنان بزرگ در این تیم را با مشکل روبه‌رو می‌کند.

آرزوهای بر باد رفته راجرز در لیورپول
از دست دادن شانس حضور در لیگ قهرمانان سال آینده می‌تواند برای تیم لیورپول بسیار گران تمام شود. پیش از بازی‌های ملی بود که لیورپول در خانه مقابل منچستریونایتد با نتیجه دو بر یک شکست خورد. در نخستین دیدار پس از بازی‌های ملی نیز این تیم در ورزشگاه خانگی آرسنال تن به شکست چهار بر یک داد تا اختلافش با جایگاه چهارم در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس به هفت امتیاز برسد.

از سوی دیگر موضوع تمدید قرارداد رحیم استرلینگ نیز به یکی از دردسرهای بزرگ برندان راجرز تبدیل شده است. با این که راجرز اعلام کرده است لیورپول در پایان فصل هر جایگاهی در لیگ برتر کسب کند، استرلینگ را به تیم دیگری واگذار نخواهد کرد اما بدون شک حضور نداشتن در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند به کاهش احتمال حضور ستاره‌های بزرگ در این تیم منجر شود.

راجرز در این مورد گفت: بیشتر بازیکنان دوست دارند در اروپا به میدان بروند اما بر این باور هستم که لیورپول اگر در اروپا هم حاضر نباشد، در هر حال تیم بزرگی است. پیشتر هم گفته بودم زمانی که به لیورپول آمدم، این تیم وضعیت خوبی نداشت. اکنون که دو سال و نیم از حضورم در آنفیلد می‌گذرد، تا حدودی سر و سامان یافته است. لیورپول باشگاهی است که بیشتر بازیکنان دوست دارند در این تیم حضور داشته باشند. از سوی دیگر، بازیکنان می‌خواهند در تیمی باشند که در بالاترین سطح فوتبالی نیز حاضر باشد. وقتی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشته باشد، آوردن بازیکنان بزرگ به آنفیلد برایمان کاری دشوار خواهد بود. می‌دانیم که برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا باید به تیمی تبدیل شویم که در نتیجه‌گیری ثبات بیشتری داشته باشیم. باید این رویه را در پیش گرفته و در آن ثابت قدم باشیم.

راجرز می‌داند لیورپول با توجه به فرم کنونی تیم‌هایی مانند منچسترسیتی، آرسنال و منچستریونایتد کاری دشوار برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا دارد و تنها می‌تواند به حضور در رقابت‌های لیگ اروپا امیدوار باشد.

راجرز در این مورد هم عنوان کرد: می‌خواهیم به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم. رسیدن به این هدف برای ما مهم است و یک اتفاق کلیدی به حساب می‌آید اما فکر می‌کنم در پایان فصل جاری نمی‌توانیم به این مهم دست یابیم. تصور می‌کنم تیم‌های بالاتر از ما در لیگ برتر افت داشته باشند. بازیکنان آسیب دیده زیادی هم در ترکیب داریم که این موضوع کار را برای ما سخت‌تر هم می‌کند.

راجرز می‌داند لیورپول برای بازگشت به روزهای خوبش کاری دشوار پیش‌رو دارد و برای بازگشت به آن روزها باید به سختی تلاش کرد. قرمزها در دیدار بعدی‌شان باید در پیکاری تکراری مقابل بلکبرن قرار بگیرند. آنها مقابل این تیم دسته اولی در آنفیلد مساوی کردند تا مجبور به انجام دیدار تکراری در خانه حریف شوند.

سرمربی اهل ایرلند شمالی لیورپول در این مورد اظهار داشت: می‌دانستم که در این فصل همه چیز برایمان سخت می‌شود. حقیقت همین است. عملکرد خوبی که در فصل گذشته داشتیم، ما را به کسب جام در پایان فصل نزدیک کرد. در پایان فصل هم لوییس سوآرس را که یکی از بهترین‌های دنیاست، از دست دادیم. البته بازیکنان زیادی به لیورپول آمده و پیشرفت خوبی هم داشتند اما نتوانستیم خودمان را به سطح فصل گذشته برسانیم. در طول سه ماه گذشته در شرایطی بوده‌ایم که می‌خواستیم خودمان را به تیم‌های بالای جدول نزدیک کنیم. در دو دیدار گذشته، مقابل تیم‌هایی باختیم که نیمکت بسیار خوبی داشتند. مقابل آرسنال ما به نیمکت خوب آنها و بازیکنان بزرگ و در کلاس جهانی آنها باختیم.

راجرز افزود: باید همچنان ادامه دهیم تا بتوانیم به ثبات برسیم. بازیکنانی که در ترکیب داریم، بیشتر جوان هستند و در حال پیشرفت. آنها باید در طول سال‌های آینده تجربه بیشتری کسب کنند تا بتوانیم در سال‌های آینده بار دیگر به رقابت‌های اروپایی راه پیدا کنیم. هرگز تسلیم نمی‌شویم و تا پایان هم به جنگیدن ادامه می‌دهیم. روشن است که قهرمانی در جام حذفی به یک اولویت برای ما بدل شده است. می‌توانیم از نتیجه‌های خوبی که در این جام می‌گیریم، نکته‌های بسیار مثبتی برداشت کنیم. بازیکنان پیشرفت می‌کنند که همین موضوع برای ما عالی است. باید جایگاه خوبی در پایان فصل داشته باشیم و باید به خاطر هوادارانمان، در هفت دیداری باقی‌مانده از لیگ، بهترین نمایش‌مان را داشته باشیم. در جام حذفی هم باید تا آنجایی که می‌توانیم جلو برویم.

لیورپول در رویارویی با آرسنال بدون دو بازیکن مهم خود به میدان رفت. استیون جرارد و مارتین اسکرتل محروم بودند. بازیکنان آرسنال هم از نبود این دو بهترین استفاده را بردند و در هشت دقیقه پایانی نیمه نخست موفق به زدن سه گل شدند. برای لیورپول هم جوردن هندرسون از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

در پیکار با بلکبرن نیز که چهارشنبه این هفته برگزار می‌شود، امره کن، بازیکن ترک تبار این تیم از حضور در ترکیب تیمش به خاطر دریافت کارت قرمز محروم است.

در دیدار با آرسنال، لیورپول همچنین ماریو بالوتلی، مهاجم ایتالیایی‌اش را به خاطر آسیب دیدگی زانو در ترکیب نداشت. هنوز هم مشخص نیست که سوپر ماریو بتواند در ایوود پارک مقابل بلکبرن به میدان برود.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها