رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 59587

جوان سازی پوست با حلزون زنده

ساعت24- حرکت حلزون‌های زنده روی پوست برای جوان سازی پوست و استفاده از خاصیت ضد پیری حلزون‌ها ابتکاری است جدید در ژاپن که به تازگی رواج یافته است.

جوان سازی پوست با حلزون زنده
سال‌ها پیش دانشمندان دریافتند که از حلزون و ماده لزجی که ترشح می‌کند برای از بین بردن سلول‌های مرده پوست و جوان سازی پوست می‌توان استفاده کرد. از آن پس استفاده از حلزون در ساخت بسیاری از کرم‌ها و محصولات بهداشتی مربوط به پوست رواج یافت و مردم هم استقبال خوبی از این محصولات داشتند. ( البته ماده لزج حلزون از کشفیات امروز نیست، این ماده از بیش از ۲ هزار سال پیش کاربرد داشته است.) اما به تازگی یک کلینیک زیبایی در ژاپن در اقدامی جدید از حلزون زنده به صورت مستقیم بر روی پوست استفاده کرده است و مطمئنا نتیجه خوبی هم در پی دارد ، چون اثر هر ماده طبیعی از ماده شیمیایی بیشتر است.

راه رفتن حلزون‌ها روی پوست صورت در این مرکز زیبایی ژاپنی ۲۴۳ دلار هزینه دربردارد و برای هر نفر حدود یک ساعت زمان می‌برد.
ماده لزجی که حلزون هنگام عبور از خود باقی می‌گذارد، دربرگیرنده ترکیبی از پروتئین‌های قدرتمند، آنتی‌اکسیدان‌ها و هایولارونیک اسید است که گفته می‌شود به احیای رطوبت پوست کمک کرده، التهاب را فرو می‌نشاند و پوست مرده را از بین می‌برد.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها