رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 62118

حرم امام رضا(ع)گلباران میشود

ساعت 24- دبیر ستاد مردمی بزرگداشت میلاد امام جواد (ع) از گلباران حرم مطهر رضوی در شب میلاد حضرت جوادالائمه(ع) توسط اقشار مختلف مردم خبر داد.

حرم امام رضا(ع)گلباران می‌شود
مهدی رجب‌پور در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: تمامی اقشار مردم در شب میلاد حضرت جوادالائمه (ع) با تجمع خود در عرصه میدان شهدا از ساعت ۲۱ اقدام به تشرف به حرم مطهر رضوی از مسیر خیابان شیرازی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: اعضای کانون جوادالائمه(ع) به همراه علما، دانشگاهیان، فرهنگیان، کسبه و دیگر تشکل‌های فرهنگی و مردمی سه‌شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۹۴ از ساعت۲۱ در عرصه میدان شهدا گرد هم آمده و به جهت گل‌باران حرم مطهر رضوی رهسپار می‌گردند.

وی در اشاره به جزئیات این برنامه افزود: سخنرانی حجت‌الاسلام دهشت، مراسم مداحی اهل بیت، توزیع بیش از یک هزار شاخه گل در بین شهروندان و زائرین، توزیع ویژه نامه با موضوع سبک زندگی حضرت جواد(ع)، برپایی ایستگاه پذیرایی و نورافشانی با هدف بزرگداشت این شب توسط ستاد مردمی بزرگداشت میلاد امام جواد (ع) مشهد از جمله برنامه‌های جانبی خواهد بود.

رجب‌پور همچنین از تامین بیش از ۱۲ دستگاه اتوبوس برای جابجایی شرکت کنندگان در این مراسم خبر داد و یادآور شد: از دیگر برنامه‌های این ستاد می‌توان به دیدار اعضای ستاد مردمی و کانون فرهنگی جواد الائمه (ع) با آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد همزمان با نماز ظهر و عصر پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه در محل دفتر امام جمعه اشاره کرد.

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت میلاد امام جواد (ع) یادآور شد: دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین جرجانی امام جماعت و استاد اخلاق بچه‌های کانون جوادالائمه (ع) در منزل ایشان در روز چهارشنبه نهم اردیبهشت ساعت۲۰ را دیگر برنامه ستاد مردمی میلاد امام جواد(ع) عنوان کرد.

مهدی رجب‌پور همچنین یادآور شد: برگزاری مسابقات ورزشی، چاپ و توزیع بیش از ۵ هزار پوستر و نصب بیش از ۱۰ بیلبورد شهری با همکاری شهرداری مشهد در خصوص میلاد امام جواد(ع) نیز در این ایام صورت می‌گیرد.

وی در پایان از حضور اعضای ستاد و کانون جوادالائمه(ع) در نماز جمعه مورخه ۱۱اردیبهشت به عنوان آخرین برنامه این ستاد خبرداد.

انتهای پیام

برچسب : امام رضا (ع) ، امام محمدتقي (ع)
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها