رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 63104

هازارد و کین بهترین‌های فصل لیگ برتر جزیره

ساعت24- ستاره بلژیکی چلسی به عنوان بهترین بازیکن فصل جاری لیگ جزیره انتخاب شد. جایزه بهترین بازیکن جوان هم به هری کین ستاره تاتنهام رسید.

هازارد و کین بهترین‌های فصل لیگ برتر جزیره
آن چنان که انتظار می‌رفت ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی به عنوان بهترین بازیکن این فصل لیگ برتر انگلیس انتخاب شد. این در حالی است که تا پایان لیگ چند بازی دیگر باقی مانده است.

دیگو کاستا، آلکسیس سانچس، فیلیپ کوتینیو، هری کین، داوید دخیا و ادن هازاد شش بازیکن بودند که این شانس را داشتند تا به عنوان بهترین بازیکن فصل ۲۰۱۵ - ۲۰۱۴ انتخاب شوند که در نهایت این جایزه به هازارد بلژیکی رسید.

هازارد در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در ترکیب چلسی داشته و یکی از دلایل اصلی صدرنشینی این تیم لندنی و نزدیکی به کسب عنوان قهرمانی بوده است. او در ۳۲ بازی که برای چلسی به میدان رفته توانسته ۱۳ گل به ثمر برساند و ۸ پاس گل هم بدهد تا از سوی اتحادیه بازیکنان لیگ برتر انگلیس به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شود.

هازارد دومین بازیکن در تاریخ باشگاه چلسی است که توانسته به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شود. پیش از این هم جان تری در فصل ۲۰۰۵ - ۲۰۰۴ که به قهرمانی چلسی انجامید، این جایزه را به خود اختصاص داد.

هری کین ستاره جوان تاتنهام هم به عنوان بهترین بازیکن جوان این فصل لیگ جزیره انتخاب شد. او در فصل جاری بازی‌های درخشانی را برای تاتنهام به نمایش گذاشته است و با به ثمر رساندن ۲۰ گل بعد از سرخیو آگوئروی ۲۱ گله بهترین گلزن به شمار می‌آید.

کین برای نخستین سال است که در ترکیب اصلی تاتنهام فرصت بازی پیدا می‌کند. آسیب‌دیدگی امانوئل آدبایور و سولدادو این فرصت را به کین داد تا در ترکیب اصلی تاتنهام به میدان برود. او هم قدر این فرصت را به خوبی دانست.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها