رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 69673

کمین اتلتیکومادرید برای جذب هیگواین

ساعت24- قرمزو‌سفیدپوشان پایتخت اسپانیا قصد دارند مهاجم آرژانتینی ناپولی را در بازار نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند.

کمین اتلتیکومادرید برای جذب هیگواین
انتشار اخباری مبنی بر بروز اختلافات گسترده میان گونسالو هیگواین و باشگاه ناپولی، مشریان این مهاجم آرژانتینی به خصوص اتلتیکومادرید را به حالت آماده‌باش درآورده است.

هیگواین در جریان بازی شنبه شب تیمش در خانه یوونتوس در هفته ماقبل پایانی سری A، بین دو نیمه تعویض شد و این در حالی است که برخی از رسانه‌های ایتالیایی فاش کرده‌اند این مهاجم ملی‌پوش برخلاف ادعای باشگاه ناپولی به دلیل مصدومیت از میدان خارج نشده است.

بسیاری از رسانه‌ها اخراج رافائل بنیتس سرمربی ناپولی را که در این فصل بعید است سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، پیش بینی کرده‌اند و ظاهراً این وضعیت سبب نارضایتی هیگواین شده است.

در همین حال طبق اعلام شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، اتلتیکومادرید از این وضعیت مطلع است و در کمین نشسته تا به محض اعلام آمادگی ناپولی نسبت به فروش هیگواین برای خرید او دست به کار شود. هیگواین گزینه اول دیه‌گو سیمئونه سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو برای جانشینی ماریو ماندزوکیچی است که احتمالاً اتلتیکومادرید را ترک خواهد کرد.

علاوه بر اتلتیکومادرید از تیم‌های آرسنال و لیورپول نیز به عنوان مشتریان هیگواین یاد می‌شود، مهاجمی که در ماه‌های آخر بسیار زودرنج نشان داده و با هو شدن و فریاد زدن بر سر هم‌تیمی‌هایش در زمین بازی نشان داده که به هیچ عنوان وضعیت جالبی در سن‌پائولو ندارد.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها