رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 72299

اخبار عجیب و جنایات داعش/مزایده برهنه زنان ایزدی توسط داعش/فروش کالای ایرانی ممنوع است!/هواپیماربایی داعش/داعش ۳ تن از عناصر جبهه‌النصره را

داعش به فروشندگان در شهر رمادی عراق دستور داده که حق ندارند از این به بعد محصولات تولید ایران را در مغازه‌هایشان به فروش برسانند./دستگاه امنیتی الجزایر دو توطئه همزمان داعش اولی ربودن هواپیمای مسافربری از فرودگاه حاسی مسعود که در منطقه نفت خیز جنوب این کشور قرار دارد و دومی حمله انتحاری به فرودگاه بین المللی الجزایر با خودروی بمب گذاری شده را خنثی کرد./نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور خشونت جنسی در درگیری ها، با اشاره به جنایت هولناک گروه تروریستی داعش در حق زنان ایزدی، گفت: داعشی ها زنان ایزدی را برهنه به مزایده می گذارند ./اعضای داعش، سه تن از عناصر سابق گروه تروریستی جبهه النصره را در استان دیرالزور سوریه ذبح کردند.

اخبار عجیب و جنایات داعش/مزایده برهنه زنان ایزدی توسط داعش/فروش کالای ایرانی ممنوع است!/هواپیماربایی داعش/داعش ۳ تن از عناصر جبهه‌النصره را
trong>داعش: فروش کالای ایرانی ممنوع است!
داعش به فروشندگان در شهر رمادی عراق دستور داده که حق ندارند از این به بعد محصولات تولید ایران را در مغازه‌هایشان به فروش برسانند.
به گزارش ساعت 24 بهنقل از فارس، حکم جدیدی از والی داعش در شهر الرمادی استان الانبار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد، داعش به کسبه در این شهر دستور داده که نباید از این پس کالاهای تولید ایران را در مغازه‌هایش به فروش برسانند.

براساس این دستور، مغازه داران می توانند اجناس باقی مانده را بفروشند ولی حق ندارند اجناس ایرانی جدید برای فروش تهیه کنند.

شهر رمادی به تازگی پس از خیانت برخی از سران عشایر و فرماندهان ارتش عراق به کنترل داعش درآمده است.

داعش ۵۰۰ نفر از شهروندان شهر رمادی را به دلیل عدم همکاری با آنها اعدام کرد.

هواپیماربایی داعش
دستگاه امنیتی الجزایر دو توطئه همزمان داعش اولی ربودن هواپیمای مسافربری از فرودگاه حاسی مسعود که در منطقه نفت خیز جنوب این کشور قرار دارد و دومی حمله انتحاری به فرودگاه بین المللی الجزایر با خودروی بمب گذاری شده را خنثی کرد.
به گزارش ساعت 24 به نقل از ایرنا، شب گذشته توسط یک عضو گروه تروریستی القاعده که در اروپا متلاشی گشت فاش و موجب جلوگیری از اجرای حملات تروریستی دوگانه علیه فرودگاه حاسی مسعود که در این شهر نفت خیز (حاسی مسعود) در ۶۰۰ کیلومتری جنوب الجزایر وفرودگاه بین المللی هواری بومدین الجزایر شد.

روزنامه الخبر به نقل از منابعی که نام آنها ذکر نشد افزود: داعش می خواست حمله تروریستی مذکور را از طریق گروه جند الخلافه که اخیرا با داعش بیعت کرده اجرا کند.

این روزنامه خاطر نشان ساخت، پس از دریافت این اطلاعات اقدامات امنیتی استثنایی از طریق فرودگاه بین المللی الجزایر ودیگر فرودگاهها از جمله تشدید تدابیر امنیتی، ماموریت به یگان های نظامی ویژه آموزش دیده برای نفوذ درمیان ماموران فرودگاه هواری بومدین به صورت ۲۴ ساعته، گروههای گمرک ومسافران پرواز های مختلف صورت گرفت

این منبع فاش ساخت، همچنین افسران اطلاعاتی در دستگاه امنیتی الجزایر در زمینه امنیت فرودگاهها ومقابله با حملات تروریستی وبحران هواپیما ربایی مستقر شدند .همچنین مقرر شد ساختار امنیتی فرودگاهها وبنادر تجاری ومرزهای الجزایر تغییر یابد.

گروه تروریستی داعش تابستان گذشته بخش هایی از شمال عراق ومناطقی از سوریه را به تصرف خود درآورد وتاکنون مرتکب جنایات زیادی شده است.

تروریست‌های داعش در تکریت درخواست کمک کردند
اداره اطلاع رسانی بسیج مردمی عراق از درخواست کمک عناصر داعش در شمال تکریت از طریق پیامهای بیسیم خبر داد.
پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سومریه نیوز نوشت، بسیج مردمی عراق در بیانیه ای اعلام کرد درخواستهای کمک عناصر داعش از طریق بیسیم بیانگر شکست کلی آنان در بیجی (۴۰ کیلومتری شمال تکریت) است.

بر اساس این بیانیه، نیروهای "عصائب اهل الحق" در عملیاتی منحصر به فرد، عناصر داعش را در غرب مطقه "السکک" به سوی طرف مقابل مقبره دور زدند و خسارتهایی قابل توجه را به این گروه تروریستی وارد کردند.

مزایده برهنه زنان ایزدی توسط داعش
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور خشونت جنسی در درگیری ها، با اشاره به جنایت هولناک گروه تروریستی داعش در حق زنان ایزدی، گفت: داعشی ها زنان ایزدی را برهنه به مزایده می گذارند .
به گزارش العالم، "زینب بنگورا" روز شنبه به "سی ان ان " گفت: عناصر داعش زنان و دختران ایزدی را برهنه در معرض فروش قرار می دهند.

وی پس از بازدید از اردوگاه های آوارگان عراقی و سوری خاطرنشان کرد، داعشی ها دختران ایزدی را به صورت علنی، برهنه به مزایده می گذارند.

بنگورا در این مصاحبه به فاجعه ورود عناصر داعش به روستاهای ایزدی ها اشاره کرد و افزود: داعش بر اساس رویکرد جنسی خود زنان ایزدی را گزینش کرده و پس از اطمینان از باکره بودن دختران جوان، تعیین می کنند که کدام یک از آنها به رقه سوریه بروند و در این میان دختران کم سن و سال و زیبا بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: شماری از این دختران، آشکارا و برهنه در بازار به مزایده گذاشته می شوند و در این مدت این دختران تا قبل از فروخته شدن از سوی مشتریان به شدت مورد اهانت قرار می گیرند.

نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور خشونت جنسی در پایان تصریح کرد که حتی در این میان یکی از زنان ایزدی بعد از آن که مدتی به عنوان برده به کار گرفته شده بود، در مقابل یک بسته سیگار فروخته شد و این امر همچنان ادامه دارد و به یک مورد محدود نمی شود.

داعش ۳ تن از عناصر جبهه‌النصره را سر برید
اعضای داعش، سه تن از عناصر سابق گروه تروریستی جبهه النصره را در استان دیرالزور سوریه ذبح کردند.
به گزارش ساعت 24 به نقل از ابنا، داعش امروز سه مرد دیگر را در روستای «الجرذی» در حومه شرقی استان دیرالزور اعدام کرد.

این گروه تروریستی دلیل اعدام این سه نفر را جنگیدن آنها با داعش اعلام کرد.

این مردان اعضای گروه تروریستی جبهه النصره بودند و پس از اشغال استان دیرالزور به دست داعش، پیش این گروه تروریستی توبه! کرده بودند، اما با این حال آنها از اعدام داعش در امان نماندند.

از زمان اشغال استان دیرالزور به دست داعش تاکنون، این گروه تروریستی به صورت هفتگی ده ها تن از مردان این استان را در ملاء عام اعدام می کند تا مردم جرات قیام را بر ضد داعش نداشته باشند.

همچنین در هفته های اخیر حومه شمالی استان حلب شاهد درگیری شدید بین داعش و دیگر گروه های تروریستی از جمله جبهه النصره بوده که تاکنون به هلاکت ده ها تروریست از دو طرف منجر شده است.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها