رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 74189

رونی: دیر یا زود رکورد چارلتون را میشکنم

ساعت24- وین رونی تاکید کرد، فشاری برای شکستن رکورد گلزنی سر بابی چارلتون در قامت بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس حس نمی‌کند.

رونی: دیر یا زود رکورد چارلتون را می‌شکنم
وین رونی امشب می‌تواند رکورد گلزنی سر بابی چارلتون در تیم ملی انگلیس را بشکند و برترین گلزن تاریخ "سه شیرها" باشد. او یکشنبه شب این شانس را دارد تا با گلزنی در برابر تیم ملی اسلوونی با رکورد ۴۹ گل ملی بابی چارلتون برابری کند. او در بازی قبلی تیمش برابر ایرلند شمالی در گلزنی موفق نبود تا فشارها روی او زیاد شود.

با این حال رونی مطمئن است که دیر یا زود موفق به شکستن این رکورد خواهد شد. او همچنان تاکید کرد که نزدیک بودن او به این رکورد تاثیری روی بازی‌اش ندارد. او در این باره گفت: این موضوع چیزی نیست که بنشینم و شب‌ها راجع به آن فکر کنم. نمی‌توانم انکار کنم که یقینا به این رکورد دست خواهم یافت اما گرفتن ۳ امتیاز بازی را به زدن هر تعداد گل در بازی با اسلوونی ترجیح می‌دهم.

رونی همچنین از این که در ۷ بازی گذشته موفق به گلزنی نشده است، نگران نیست. او که در ۴۶ باری که در فصل گذشته برای یونایتد به میدان رفت موفق به زدن ۲۱ گل شد، در این باره گفت: اگر در روزهای شروع فوتبالم بودم این اتفاق نگرانم می‌کرد اما در حال حاضر نگرانی خاصی ندارم. اگر موقعیت‌های گلزنی برای من پیش بیاید، بیش از هدر دادن این موقعیت‌ها، آنها را تبدیل به گل خواهم کرد. شما باید این موضوع را در جایی از ذهن‌تان پنهان و روی بازی بعدی تمرکز کنید.

او در ادامه با خنده گفت: از این سوال خسته شده‌ام. این اتفاق خواهد افتاد. من به این رکورد نزدیک هستم اما مهم‌تر از همه چیز، نتیجه و تیم است. اگر رکورد با نتیجه و برد همراه باشد، عالی خواهد بود. اگر این اتفاق نیفتد، امیدوارم که سه امتیاز را بگیریم و این نکته است که برای من اهمیت دارد.

پس از نمایش‌های درخشان کین برای تاتنهام در فصل گذشته و همچنین بازی‌های مثبت او در پیراهن تیم ملی انگلیس، رونی خواستار بازی در کنار او در منچستریونایتد شده است. کین در فصلی که گذشت برای تاتنهام درخشان ظاهر و موفق به زدن ۳۰ گل برای این باشگاه در تمامی رقابت‌ها شد. به تازگی تاتنهام به منچستریونایتد هشدار داد که هوگو لوریس و هری کین فروشی نیستند و حاضر به فروش این دو ستاره تیم خود نخواهد شد.

او در پایان گفت: به سران باشگاه منچستر توصیه کردم تا کین را به خدمت بگیرند. من عاشق بازی او هستم و مطمئنم او در یورو ۲۰۱۶ خواهد درخشید.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها