رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 82243

حمایت حامد زمانی از امیر تتلو

ساعت 24- دو خواننده حمایت خود از امیر تتلو را برای ساخت کلیپ جدیدش اعلام کردند.

حمایت حامد زمانی از امیر تتلو
این روزها در فضای مجازی کلیپی در دسترس قرار گرفته که امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو خواننده زیرزمینی آن را اجرا کرده است.

کلیپی که در کمال تعجب با امکانات داخلی و در بهترین شرایط ساخته شده است! تعجب در این خصوص از جایی نشات می‌گیرد که از مدت‌ها پیش بحث دریافت مجوز برای این خواننده زیرزمینی در بین مسئولان فرهنگی وجود دارد و در گفتگوها و خبرهای مختلفی هم مواضع منفی گرفته شده و اظهار داشته‌اند که به این خواننده مجوزی نخواهند داد.اما حالا با توجه به همه این بحث ها عده ای از ساخت آن ابراز رضایت و گروهی دیگر به آن انتقاد کردند. در این بین دو تن از خوانندگان نیز در صفحه شخصی اینستاگرام خود از امیر تتلو حمایت کردند.

حامد زمانی در صفحه اش نوشت:دم هر کسی که خودشو حتی یه ذره برای انقلاب و کشورمون خرج میکنه گرم... این روزا یاد اولای کار خودم افتادم که خیلیا اذیت کردن و چقدر دل که نشکستن! منی که هیچی نبودم و نیستم و اگه یه ذره اعتبارم دارم همش بحرمت خون شهیداس...مهم اینه حتی یه آدم نالایق و کمترینی مثل من تو این فضا رنگ بگیره، شکل بگیره، آبرو بگیره... مهم اینه الان کدوم طرف داریم شمشیر می زنیم... دم همه ی کسایی که برای آبروی ارزشهامون و عزتش حتی یه لحظه از ته دل شمشیر میزنن گرم... دم آقای مقصودلو (#تتلو) گرم! و همچنین اردشیر احمدی و همه ی اونایی که برای این آهنگ و ویدئوش زحمت کشیدن...مخصوصا ارتش جمهوری اسلامی

* خیلی وقته میخواستم:خیلی جالبه که بعضیا به بهونه ی حمایت و حفظ ارزشهامون،همون ارزشها را با تهمت و غیبت و ناسزا زیر پا می گذارند.

حمید صفت نیز در صفحه خود اینطور نوشت:سلام عرض ادب؛ يه چند لحظه اي فكر،من اين عزيزو تا به حال نديدم و باهاش حرف نزدم ، اما ميخوام با همين فاصله كه تو جايگاه مردم هستم يه پيشنهاد بدم ؛ خودتونو بذاريد جاي ايشون اين همه سال داره كار مي كنه تو بي جوازي شروع كردن كار خوند شاد شيد يه چيزی گفتين،غم خوند يه چيزی گفتين،مو بلند كرد باز گفتين، كوتاه كرد باز،رفت خارج اذيت شد ، از طرف حتي خواننده هاي اونجا.اومد اذيت شد گرفتن مردم زدنش خال كوبي نداشت يه چيزی گفتين داره يه چيز ميگين ، حالا به خاطر شما داره خيلي كارا ميكنه ، من باز ميگم به خاطر شما داره خيلي كارا ميكنه ، اما خيلي بي معرفتين ، يادتون نره ايشون ازتون پول نگرفت و لحظاتتونو همه جوره پر كرد.من ميدونم يك دهم زندگي اين عزيزو نميدونم برداشتم اينه من اگه جاي شما بودم سعي ميكردم ازش حلاليت بطلبم،اين پست براي چيريكي هاست دوست دارم راجبش فكر كنيد و از فردا عوض شيم ماه رمضون ماه اين تغيير هاست.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها