رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 82699

آزادراه تهران - شمال به طور کامل مسدود شد

ساعت24- فرماندار چالوس از مسدودی کامل آزادراه تهران - شمال به دلیل بارش شدید باران و سیلاب خبر داد.

آزادراه تهران - شمال به طور کامل مسدود شد
محمد ناصر زندی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مسدود شدن آزادراه و جاده قدیم چالوس در اثر بارش شدید باران، اظهار داشت: تمام عوامل راهداری و پلیس راه در حال بازگشایی مسیر هستند و تا ساعاتی دیگر این مسیرها پاکسازی و بازگشایی می‌شود.

وی با اشاره به خسارت‌های ناشی از بارش باران در این شهرستان اظهار کرد: در پی شدت بارش باران که از شب گذشته آغاز شد درمنطقه ازارک در ۱۵ کیلومتری جاده چالوس و نیز منطقه رستوران دربند در ۴۰ کیلومتری جاده چالوس به‌دلیل بارش‌های سیل‌آسا و رانش و ریزش کوه مسیر تردد مسدود شد.

زندی از مسدود شدن جاده چالوس و آزادراه در اثر بروز سیل و ریزش کوه خبر داد و افزود: قطعه چهارم آزادراه که اخیرا مجددا بازگشایی شده بود و همچنین جاده قدیم چالوس در محدوده ازارک بر اثر بارش باران شدید دیروز و دیشب بسته شد.

وی با اعلام اینکه با همت عوامل راهداری، هلال‌احمر، پلیس راه و راهداری شرکت آزادراه تهران شمال در صدد بازگشایی مسیرها تا ساعاتی دیگر هستیم, خاطر‌نشان کرد: با استفاده از امکانات مستقر در این مناطق جاده قدیم چالوس در محدوده ازارک تا ساعتی دیگر بازگشایی می‌شود و مسیر آزادراه نیز به دلیل حجم بالای مصالح مسیر تا پایان امروز بازگشایی می‌شود.

زندی، درباره تردد مسافرانی که برای تعطیلات عید سعید فطر در راه بازگشت به شهرهای خود بوده که به‌دلیل بروز سیل و بسته شدن جاده مجبور به برگشت شدند, گفت: با توجه به اینکه هر دو راه مواصلاتی چالوس به سمت مرزن‌آباد بسته شده و بسیاری از هموطنان بلاتکلیف ماندند، نیروهای راهداری ودستگاه‌ها و نهادهای خدمات‌رسان با تمام قوا مشغول پاکسازی مسیر هستند تا بتوانند تردد را در این منطقه برقرار کنند.

فرماندار چالوس از خسارت پنج خودروی پارک شده در حاشیه رستوران دربند خبر داد و گفت: با توجه به خسارت‌های ناشی از بروز سیلاب در این منطقه چند خودرو نیز زیر‌ آب رفت ولی خوشبختانه حادثه جانی در این مناطق اتفاق نیفتاد.

وی با اشاره به اعزام و استقرار نیروهای کمکی در مناطق آسیب‌دیده تصریح کرد: در بخش‌هایی از سطح شهر چالوس، تعدادی از روستاهای بخش مرکزی و تعدادی از روستاهای بخش مرزن‌آباد شاهد آبگرفتگی معابر و چند منزل مسکونی بودیم که با تلاش عوامل دست‌اندرکار این مشکلات نیز در حال بررسی و برطرف شدن است.

زندی گفت: خسارت‌های مالی ناشی از وقوع سیل در شهرستان چالوس متعاقبا اعلام می‌شود.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها