رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 87193

اخبار داعش/سرکده داعش خود را دار زد/ هلاکت قصاب داعش در استان الانبار عراق/داعش به قبر عراقی ها هم رحم نکرد

ساعت 24-پلیس استان ذی قار عراق گفت: "ابوایوب العراقی" یکی از سرکردگان گروهک تروریستی داعش که دو روز پیش دستگیر شده بود، خود را در داخل زندانی در ناصریه به دار آویخت./ فرماندهی نیروهای مردمی «الحشد الشعبی» عراق روز شنبه از هلاکت تروریست معروف به قصاب داعش، در منطقه صقلاویه در استان الانبار خبر داد./ گروه تروریستی داعش قبور یکی از قبرستان های استان «نینوی» عراق را تخریب کرد.

اخبار داعش/سرکده داعش خود را دار زد/ هلاکت قصاب داعش در استان الانبار عراق/داعش به قبر عراقی ها هم رحم نکرد
trong>خودکشی سرکرده داعش با دار
پلیس استان ذی قار عراق گفت: "ابوایوب العراقی" یکی از سرکردگان گروهک تروریستی داعش که دو روز پیش دستگیر شده بود، خود را در داخل زندانی در ناصریه به دار آویخت.
به گزارش ساعت 24 به نقل از پایگاه خبری العالم، حسن الزیدی فرمانده پلیس ذی قار در گفت وگو با سومریه نیوز تصریح کرد که ابو ایوب العراقی که دو روز پیش به دست نیروهای پلیس دستگیر شده بود، با استفاده از پتو خود را در زندانی در منطقه الفجر در ۱۱۸ کیلومتری شمال ناصریه به دار آویخت.

وی افزود: دستگاه های امنیتی، اعترافات این تروریست را پس از دستگیری ثبت کردند و در این اعترافات مشخص شد که العراقی دو تابعیت داشته و از سال ۲۰۱۳ به عضویت داعش درآمده بود.

این تروریست از سوی داعش ماموریت داشت که اهداف و مواضع حیاتی استان ذی قار را شناسایی کند تا در زمان مناسب مورد حمله قرار گیرد.

یک منبع امنیتی استان ذی قار دو روز پیش اعلام کرد که نیروهای امنیتی این استان توانسته اند ابو ایوب العراقی از سرکردگان داعش را هنگام ورود به منطقه ای در شمال ناصریه دستگیر کنند.

هلاکت قصاب داعش در استان الانبار عراق
فرماندهی نیروهای مردمی «الحشد الشعبی» عراق روز شنبه از هلاکت تروریست معروف به قصاب داعش، در منطقه صقلاویه در استان الانبار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سومریه نیوز، «جبار المعموری» فرمانده نیروهای مردمی (الحشد الشعبی) اعلام کرد: نیروهای امنیتی مشترک با حمایت نیروهای مردمی استان دیاله برای مقابله با تروریست های داعش وارد محله های غربی ناحیه صقلاویه (۱۰ کیلومتری شمالی فلوجه) شدند و توانستند طی عملیاتی، «عبد الرزاق» معروف به قصاب داعش را به هلاکت برسانند.
وی افزود: این عنصر داعشی بیش از ۲۰ تن از اهالی منطقه صقلاویه را به بهانه های واهی و پوشالی، طی ماه های گذشته سر بریده و اجساد آنها را مثله کرده است.
بر اساس این گزارش وی به سبب ارتکاب جنایت های هولناکش در این منطقه، به قصاب داعش معروف شده است.
به گزارش ساعت 24 به نقل از ایرنا،معموری با بیان اینکه داعش در ناحیه صقلاویه مرتکب جنایت های هولناکی شده که تا حد نسل کشی می رسد، از سازمان ها و نهادی حقوقی خواست به جمع آوری اسناد و مدارک در خصوص اقدامات جنایت کارانه داعش بپردازند.
بر اساس این گزارش، صدها تن از نیروهای مردمی استان دیاله عراق همراه نیروهای امنیتی مشترک در عملیات آزاد سازی ناحیه صقلاویه در استان الانبار مشارکت دارند.
در همین حال فرمانده یگان هفتم ارتش عراق از به هلاکت رسیدن یکی از سرکردگان داعش در شهر الرمادی خبر داد.
به گزارش سومریه نیوز «نومان عبد الزوبعی» فرمانده یگان هفتم ارتش عراق گفت: جنگنده های ائتلاف ضد داعش مقر تروریست ها را در جنوب شهر حدیثه (۱۶۰ کیلومتری غرب الرمادی) بمباران کردند که در نتیجه آن سرکرده داعش معروف به «ابو دجانه» در شهر
«بروانه» به هلاکت رسید.
وی افزود: این سرکرده داعش سعودی الاصل بوده است.
الزوبعی تصریح کرد: توپخانه یگان هفتم ارتش همچنین خودروی متعلق به تروریست ها را که ۴تن از عناصر داعش سوار آن بودند، در منطقه «دولاب» در شهر هیت (۷۰ کیلومتری غرب الرمادی) هدف قرار داد که در پی آن تروریست ها به هلاکت رسیدند.
گروه تروریستی داعش از تابستان گذشته بخش هایی از شمال عراق را به تصرف خود درآورد وتاکنون مرتکب جنایات زیادی شده است.

داعش به قبر عراقی ها هم رحم نکرد

گروه تروریستی داعش قبور یکی از قبرستان های استان «نینوی» عراق را تخریب کرد.

عناصر این گروه تروریستی با رفتن به قبرستانی در استان «نینوی» عراق، قبور شهروندان عراقی را به بهانه مبارزه شرک تخریب کردند.

داعش از زمان اشغال شهرهای عراق به خصوص موصل بسیاری از آثار فرهنگی، تاریخی و مساجد را به بهانه های واهی همچون شرک آمیز بودن این آثار ویران کردند.

این اقدامات داعش که با ادعای دفاع از اسلام و مبارزه با شرکت در حالی صورت می گیرد که این گروه تروریستی با جنایات خود در سوریه و عراق در سال های اخیر چهره اسلام و مسلمانان در جهان را تخریب کرده است.

به گزارش ساعت 24 به نقل از ابنا،بیش از یک سالی است که بخش اعظم استان نینوی عراق از جمله شهر موصل در اشغال داعش است و این گروه تروریستی قوانین خود را در این استان عراق اجرا می کند.

البته از سوی دیگر نیروهای نظامی عراق خود را برای شروع عملیات آزادسازی استان نینوی در شمال این کشور آماده می کنند.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها