رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 87214

نقد و بررسی فیلم «اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر»

ساعت24- نقد و بررسی فیلم «اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر» به کارگردانی شهرام مکری، امروز یکشنبه 18 مرداد در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

نقد و بررسی فیلم «اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر»
براساس روال یک‌شنبه‌ها در گروه هنر و تجربه، ۱۸ مرداد فیلم «اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر» از ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان به نمایش درمی‌آید و سپس از ساعت ۱۸:۳۰ با حضور شهرام مکری، کارگردان فیلم و نیما حسنی‌‌نسب به عنوان منتقد مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

«اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر» نخستین فیلم بلند شهرام مکری است که در سال ۱۳۸۷ در جشنواره بیست و هفتم فیلم فجر به نمایش درآمد و بعد از هفت سال، سرانجام در خردادماه ۱۳۹۴ در گروه هنر و تجربه اکران عمومی شد. فیلم داستان دو نابیناست که برای سرقت از یک جواهرفروشی نقشه می‌کشند. در جریان این سرقت سرنوشت پلیس‌ها، مال‌خرها، ماموران‌شان و یک جوان به نام اشکان به این سرقت گره می‌خورد؛ با داستان‌هایی موازی که با هم تقاطع پیدا می‌کنند.

سعید ابراهیمی‌فر، سینا رازانی، هوتن مکری، سیامک صفری، علی سرابی و رضا بهبودی از نقش‌آفرینان این فیلم پربازیگر هستند. «اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر» به تهیه‌کنندگی مهدی کریمی، مدیریت فیلمبرداری پیام عزیزی و تدوین آرش رصافی، این روزها بر پرده سینماهای هنر و تجربه است.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها