رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 90388

ونگر: سانچس را به جای سوارز خریدم

ساعت 24- سرمربی آرسنال بر این باور است که مهاجم بارسلونا و الکسیس سانچس در یک سطح قرار دارند.

ونگر: سانچس را به جاي سوارز خريدم
به گزارش ساکرنت، توپچی‌ها در هفته سوم لیگ برتر انگلیس، دوشنبه شب و از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه امارات میزبان لیورپول هستند.

آرسنال از دو دیدار پیشین خود موفق به کسب سه امتیاز شده است و در رده یازدهم قرار دارد. لیورپول هم دو دیدار خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است و با ۶ امتیاز رتبه پنجم جدول رده بندی را در اختیار گرفته است.

آرسن ونگر در آستانه رویارویی تیمش با لیورپول، به مقایسه الکسیس سانچس، بازیکن شیلیایی تیمش با لوییس سوارس، مهاجم پیشین لیورپول و بازیکن کنونی بارسلونا پرداخت. سانچس ۲۶ ساله در تابستان فصل گذشته با ۳۵ میلیون پوند از بارسلونا به آرسنال پیوست و نمایش موفقی هم در ترکیب توپچی‌ها داشت. سوارس هم یک سال پیش با ۷۵ میلیون پوند، آنفیلد را به مقصد بارسلونا ترک کرد و در فصل نخست موفق شد با این تیم سه‌گانه را فتح کند.

ونگر که یکی از مشتریان خرید سوارس در تابستان قبل بود، حاضر شد برای خرید این مهاجم اروگوئه‌ای ۴۰ میلیون پوند پرداخت کند اما سران لیورپول در نهایت ترجیح دادند سوارس را با مبلغ بسیار بیشتری به بارسلونا بفروشند. با این حال ونگر اعلام کرده است سانچس توانایی‌هایی به اندازه سوارس دارد.

ونگر در این‌باره اظهار داشت: به عقیده من، سانچس و سوارس در یک سطح هستند. سوارس یک مهاجم میانی است اما سانچس می‌تواند بیش از او در عرض زمین فعالیت کند. سانچس بازیکنی باتکنیک است و توانایی دریبل زدن بازیکن حریف را دارد اما اگر بخواهیم این دو بازیکن را دقیق‌تر مقایسه کنیم، شباهت‌های زیادی هم بین آنها می‌بینیم.

ونگر ادامه داد: سانچس برای نزدیک شدن به دروازه حریف انگیزه زیادی دارد. او می‌تواند به قلب خط دفاعی حریف بزند زیرا توانایی این کار را دارد. به سمت حریف می‌رود، روی دروازه حریف خطر ایجاد می‌کند، حریفان را تحت تاثیر حرکت‌هایش قرار می‌دهد و می‌تواند گلزنی کند. سانچس می‌تواند در هر دیدار فصل به میدان برود و دچار هیچ مشکلی هم نشود. البته پیشتر هم بازیکنانی مانند او در تیمم داشته‌ام. بازیکنانی که علاقه وافری برای کسب پیروزی در هر دیدار داشتند. الکسیس بازیکنی سرعتی نیز هست. توانایی حرکت‌های انفجاری نیز از ویژگی‌های فوتبالی است که سانچس ارائه می‌کند.

ونگر در مورد سوارس هم گفت: در ابتدا وقتی دیدم سوارس راهی بارسلونا شد، احساس کردم قراردادی بود که باید انجام می‌گرفت. ما سانچس را خریدیم و سوارس هم به بارسلونا رفت. نمی‌توانستم زیاد به جذب سوارس امیدوار باشم. به جای آن، با مدیر برنامه‌های سانچس در جریان برگزاری جام جهانی در برزیل دیدار کردم. پس از چند برخورد با آنها، دریافتم که سانچس علاقمند است با آرسنال بیاید. او در تیم ما خیلی بهتر از دوران حضورش در بارسلونا شد. او بازیکنی است که پیشرفت می‌کند و می‌تواند به بازیکن بسیار بهتری در هر زمینه تبدیل شود. دید بازی که دارد به او کمک زیادی می‌کند.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها