رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 95462

تساوی بدون گل پرسپولیس و سایپا در نیمه اول

ساعت 24- دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا در نیمه نخست درحالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که مهدی‌طارمی، بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ در لحظات پایانی این نیمه یک پنالتی دیگر را برای پرسپولیسی‌ها هدر داد تا سریال هدررفتن پنالتی‌های پرسپولیس در لیگ ادامه داشته باشد.

تساوی بدون گل پرسپولیس و سایپا در نیمه اول
در ادامه هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس تهران از ساعت ۱۸:۳۵ در ورزشگاه آزادی میزبان سایپا تهران بود که این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در آغاز بازی دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و در کل بازی کم افت و خیزی را شاهد بودیم اما در دقایقی از بازی سرخ‌پوشان تهرانی با طراحی حملاتی روی دروازه سایپا خطرآفرین شدند که با بی‌دقتی مهاجمان‌شان این فرصت‌های نصفه و نیمه به گل تبدیل نشد.

دقایق حساس نیمه نخست

دقیقه ۱۹

روی یک شروع مجدد خوب که از سوی سوشا مکانی انجام شد، امید عالیشاه پشت محوطه جریمه صاحب یک فرصت شوت‌زنی شد اما ضربه او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲

در ادامه یاران پرسپولیس حرکت خوبی را از سمت راست به وسیله رامین رضاییان انجام دادند اما فرشاد احمدزاده نتوانست از توپ ارسالی رضاییان استفاده کند و ضربه سر او را فلاح‌زاده دروازه‌بان سایپا به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۳۵

فرشاد احمدزاده باز هم فرصت گلزنی داشت. او روی حرکت خوب یاران پرسپولیس او در محوطه جریمه فرصت خوبی برای شوت‌زنی به دست آورد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰

روی اشتباه بازیکنان پرسپولیس غلامرضا رضایی درون محوطه جریمه این تیم توپ را در اختیار گرفت و با یک ضربه زیبا دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵

در یک ضد حمله طارمی با دروازه‌بان سایپا تک‌به تک شد که خطای سایپایی‌ها روی او منجر به اعلام ضربه پنالتی به صود پرسپولیس شد، طارمی که چند روز قبل پرسپولیس را در جام حذفی به گل تبدیل کرده بود، این ضربه را به دستان دروازه‌بان سایپا فرستاد تا سریال پنالتی های هدر رفته پرسپولیس ادامه داشته باشد.

ترکیب ۱۱ نفره پرسپولیس در این بازی عبارتند از: سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، مهدی طارمی، امید عالیشاه، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، احمدزاده.

ترکیب ۱۱ نفره آغازین سایپا نیز عبارت است از: حامد فلاح زاده، علی زینالی، ابراهیم شکوری، سجاد مشکل پور، حامد شیری، روزبه شاه علی دوست،ابراهیم صادقی، جواد نکونام، مهدی ترابی، رضا نوروزی، غلام رضا رضایی.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها