رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 99073

خداحافظی رسمی نویدکیا از سپاهان

ساعت 24- کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان که از ابتدای لیگ پانزدهم در تمرینات این تیم حضور پیدا نکرده است، امروز با انتشار بیانیه‌ای رسمی از این تیم خداحافظی کرد.

خداحافظی رسمي نویدکیا از سپاهان
محرم نویدکیا که روز سه‌شنبه ۱۶ تیرماه با حضور در باشگاه سپاهان اصفهان قراردادش را با این تیم برای حضور در لیگ پانزدهم تمدید کرد، در اردوی آماده‌سازی این تیم در ترکیه شرکت کرد اما پس از آن در تمرینات آماده‌سازی این تیم حضور نیافت.

البته اخبار غیر موثقی از اختلاف این بازیکن با مدیران باشگاه سپاهان و حسین فرکی سرمربی این تیم مطرح شد اما هیچکدام از این موارد تائید نشد، تا غیبت کاپیتان در تمرینات این تیم زردپوش اصفهانی، همچنان بزرگترین ابهام قهرمان لیگ چهاردهم باشد.

درحالیکه اصغر باقریان مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان چند روز پیش در گفتگو با خبرنگار مهر، اعلام کرد «انشاءالله به زودی محرم به تمرینات باز می‌گردد اما مسائل فنی‌اش به کادر فنی تیم بازمی‌گردد» ولی این بازیکن امروز با صدور بیانیه‌ای به همکاری‌اش با این تیم اصفهانی پایان داد.

این اتفاق درحالی رخ داد که اصغر باقریان با عذرخواهی از خبرنگار مهر، پاسخگویی به بحث خداحافظی محرم نویدکیا از تیم فوتبال این باشگاه را به فردا یکشنبه موکول کرد تا پس از بازگشت به اصفهان، به این موضوع رسیدگی کند.

همچنین مسعود تابش قائم مقام باشگاه سپاهان اصفهان هم با گفتن این جمله که «محرم را به سپاهان باز می‌گرداند»، از اظهار نظر بیشتر در مورد این موضوع امتناع ورزید.

البته حسین کفعمی به خبر خداحافظی نویدکیا اینگونه واکنش نشان داد: بارها گفته‌ایم محرم چهره‌ای ماندگار برای تیم سپاهان، فوتبال اصفهان و فوتبال ایران بوده و همواره تلاش کردیم احترام ایشان را حفظ کنیم. البته باوجود پیگیری‌های بسیار و درخواست از کسانیکه با این بازیکن ارتباط دارند، مدیران و مسئولان باشگاه نتوانستند با ایشان صحبت کرده و مشکلات را بصورت رودرو حل کنند.

وی همچنین افزود: از ابتدای لیگ و بعد از اردوی آماده‌سازی ترکیه، محرم در تمرینات سپاهان حضور نیافت و شایعه و ابهامات بسیاری در این خصوص مطرح شد. حتی خودمان هم متوجه نشدیم مشکل چیست زیرا ارتباط کلامی و حضوری با این بازیکن نداشتیم تا مشکلات و مسائل موجود را بیان کند.

عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان اصفهان در ادامه با بیان اینکه برای هیات مدیره مهم موفقیت باشگاه، افتخار آفرینی تیم‌های مختلف و شادی و سربلند هواداران است، افزود: اجازه دهید در مورد نویدکیا در هیات مدیره تصمیم گیری شود و پس از آن، تصمیم نهایی از طریق مدیرعامل باشگاه اعلام خواهد شد.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها