رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 187856

جدایی های حاشیه ساز هنرمندان سینمای ایران

با طلاقهای بازیگران سینما که سرو صدای زیادی به پا کردند زوج های بازیگر سینمای ایران که از گذشته تا به حال حاشیه های زیادی را هم در بر داشته آشنا شوید

طلاق سوسن تسلیمی و داریوش فرهنگ

سوسن تسلیمی و داریوش فرهنگ

نیما بانکی و لیلی رشیدیلیلی رشیدی و نیما بانکی چند سالی می شود که از یکدیگر جدا شده اند. نیما بانکی را اگر از پراید تهران یازده به یاد نداشته باشید، در آگهی های سامسونگ با لباس برزیل یا با کت و شلوار در حالی که پایش را از قاب ال سی دی بیرون گذاشته، دیده اید. حاصل زندگی مشترک این دو، پسری است که با مادرش پیش خانواده رشیدی زندگی می کند.


طلاق فرحناز منافی ظاهر و حسین محب اهری

فرحناز منافی ظاهر و حسین محب اهریمنافی ظاهر فعالیتش را در سال 1348، با گویندگی در گروه کودک رادیو و بازی در نمایش های رادیویی آغاز کرده است. او از سال 1353 وارد تئاتر شد و اولین تئاتر او در جشنواره جشن فرهنگ و هنر، با نام ترب نوشته بیژن مفید بود. از سال 1357، وارد تلویزیونشد و در سریال هایی چون امام علی به کارگردانی سید داود میرباقری، پدرسالار، این خانه دور است، روزگار قریب، روز حسرت و در چشم باد ایفای نقش کرده است. حسین محب اهری، بازیگر سینما و تلویزیون، همسر وی بود.


طلاق شراره رخام و فرهاد قریب (استیون راش نام آمریکایی اوست)

شراره رخام و فرهاد قریب

شراره رخام متولد 17 مرداد 1350 در تهران، او دارای مدرک لیسانس زبان روسی از دانشگاه آزاد و همچنین لیسانس بازیگری از جهاد دانشگاهی است. او همسر سابق فرهاد قریب (استیون راش) فیلمنامه نویس و کارگردان ایرانی-آمریکایی میباشد.


طلاق بهروز بقایی و پرستو گلستانی

 بهروز بقایی و پرستو گلستانی


 اکرم محمدی و مجید جعفری

اکرم محمدی دارای مدرک تحصیلی دیپلم است و کلاس های آزاد بازیگری را گذرانده است. فعالیتش را از سال 1364 با نمایش خسیس آغاز کرد. از جمله افتخارات وی می توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن در هشتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم مادر اشاره کرد. او همسر سابق مجید جعفری بازیگر میباشد.


طلاق مینا لاکانی و امین زندگانی

مینا لاکانی و امین زندگانی

زندگانی از سال 1374 با بازی در سریال وکلای جوان (بهرام کاظمی)، کار در مقابل دوربین را آغاز کرد. زندگانی در سال 1374 جایزهٔ بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ تئاتر فجر را دریافت کرد و در سال 1380 دومین بازیگر منتخب مردم از بین سریال های پخش شده (در طول 4 سال) از شبکه سوم سیما شد. وی در فیلم سینمایی پلیسی ماموریت در تهران به ایفای نقش پرداخته است که این فیلم برنده 11 کلت طلایی از جشنواره فیلم پلیسی مسکو شد. او از مینا لاکانی همسر سابقش جدا شده و با الیکا عبد الرزاقی ازدواج کرده است.


طلاق کوروش تهامی و شبنم طلوعی

کوروش تهامی و شبنم طلوعی

کوروش تهامی متولد 4 اردیبهشت 1350 در تهران دانش آموختهٔ رشتهٔ تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است و تاکنون تئاترهای گوناگونی از او به نمایش در آمده است. نخستین حضور او در سینما در سن 25 سالگی بود که نخستین فیلم سینمایی اش با نام سینما سینماست را بازی کرد. او همسر سلبق شبنم طلوعی میباشد.


طلاق امیر غفارمنش و شادروان پوپک گلدره

 امیر غفارمنش و شادروان پوپک گلدره

امیر غفارمنش 6 اردیبهشت سال 1347 در تهران متولد شد و فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز نمود. پس از آن توسط آقایان محمد رحمانیان و حسن فتحی به تلویزیون راه یافت و در سریالهای مختلف تلویزیونی از جمله:ساعت خوش، سیب خنده، قصه های شبانه، همسایه ها، چشم براه، دنیای شیرین، جادوی مهتاب، هفت گنج و رستوران خانوادگی به ایفای نقش پرداخت. او حضور در سینما را با فیلم خانه ای روی آب ساخته بهمن فرمان آرا تجربه کرد. وی متاهل است ومرحوم پوپک گلدره نیز همسر سابق وی بوده است.


طلاق الهام چرخنده و فرشید نوابی

 الهام چرخنده و فرشید نوابی

این زوج اندکی پیش از ایام نوروز 1393 تصمیم به جدایی و طلاق خود را عملی کردند.این دو هنرمند به تازگی پس از سالها دوری از عرصه تصویر به فعالیت مجدد خود روی آورده اند و در بهار سال گذشته در سریال پروانه ساخته جلیل سامان با یکدیگر همبازی بوده اند. چرخنده نیمه دوم سال 93 نیز با سریال آوای باران بازی قابل توجهی را در شبکه سه ارائه داد.


طلاق فرزاد حسنی و آزاده نامداری

 فرزاد حسنی و آزاده نامداری

آزاده نامداری بالأخره ماجرای طلاق از فرزاد حسنی را پس از حدود سه ماه رسانه ای کرد و در گفتگویی این موضوع را رسماً تأیید کرد. از حدود سه ماه پیش خبری دهان به دهان در میان اهالی رسانه ای می چرخید. خبر مربوط بود به پرسر و صداترین ازدواج سال 92، ازدواجی که سید حسن خمینی عاقد آن بود و دو تن از مجریان مطرح کشور، زوج و زوجه آن. فرزاد حسنی وآزاده نامداری با هم ازدواج کردند و این موضوع را رسماً و با حضور در کنسرت یکی از خوانندگان کشور اعلام کردند.


طلاق نگار عابدی و هدایت هاشمی

نگار عابدی و هدایت هاشمی

نگار از ماجرای جدایی از همسرش هدایت هاشمی گفت و اینکه بعد از جدایی ترجیح داد مدتی را به خاطر دخترش با خانواده اش زندگی کند. او نه از جدایی اش یک کابوس شوم ساخت نه اینکه این موضوع را پنهان کرد؛ سر بسته اما با صداقت به این نکته اشاره کرد که گاهی افراد در زندگی شان تصمیم می گیرند مسیرهای جداگانه ای را انتخاب کنند و باید به این تصمیم احترام گذاشت. باقی حرف ها را از زبان خودش بخوانید.

نگار عابدی و دخترش

نگار عابدی و دخترش اما


طلاق لادن طباطبایی و سعید تهرانی

 لادن طباطبایی و سعید تهرانی

لادن طباطبایی، مثل خیلی دیگر از زنان سینمای ایران، همه زندگی اش در هنر خلاصه نمی شود. او مادر 2 فرزند است، پسری 23 ساله و دختری 7ساله. می شود حدس زد که لادن، با خصوصیت های مردانه ای که خودش می گوید از کودکی با او بوده و در نقش هایش هم جلوه می کند، مادری جدی و مهربان است و با پسرش شاهین، بیشتر دوست و رفیق. یک دلیلش هم شاید فاصله سنی کم اوست با پسرش. لادن طباطبایی حوالی 20 سالگی مادر شده.


طلاق رامبد جوان و ماندانا روحی

رامبد جوان و ماندانا روحی

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی رسد. نکته جالب در مورد ازدواج اول رامبد جوان این است که سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران آنها را پای سفره عقد نشانده و برایشان خطبه را جاری می کند. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند. چند سال بعد و در 36 سالگی دوباره به فکر ازدواج می افتد.

طلاق رامبد جوان و سحر دولتشاهی

رامبد جوان و سحر دولتشاهی

اینبار همسر او سحر دولتشاهی است که ماجرای آشنایی آنها به صحنه تئاتر برمی گردد. رامبد جوان در سال 94 از همسرش سحر دولتشاهی جدا شده و با نگار جواهریان بازیگر سینما ازدواج کرد.دولتشاهی که به دلیل جدایی از همسر سابقش رامبد جوان سال 93 را در تنهایی و البته پرکاری در عرصه بازیگری دنبال کرده در گفتگویی اعلام کرد سال 93 در عین حال که سال شلوغی برایم بود در تنهایی لذت بخشی هم سپری شد نه فقط به عنوان بازیگر که در خیلی جهات هم رشد داشتم. بعد از حرف و حدیث های زیادی که پیرامون ازدواج رامبد جوان مجری مشهور خندوانه با نگار جواهریان بازیگر زن وجود داشت ، این بار تیر 94 یک سایت خبری سینمایی به صراحت از این ازدواج می گوید.


طلاق آزاده صمدی و هومن سیدی

آزاده صمدی و هومن سیدی

خیلی از مخاطبان تلویزیون آزاده صمدی و هومن سیدی را با سریال پرطرفدار "راه بی پایان" شناختند. آنها با وجود اینکه پیش از آن سریال هم نقش آفرینی هایی داشتند اما با پخش این سریال بود بر سر زبان ها افتادند. جدای از داستان سریال و ویژگی هایی که نقش این دو داشت خبر ازدواج آنها نیز دلیل دیگری برای این مطرح شدن بود. هومن سیدی با انتشار متنی در صفحه شخصی اش پایان زندگی مشترکش با آزاده صمدی را رسما اعلام کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها