رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 230210

به خاطر شماره خاصی به پرسپولیس نیامدم / قلق گل زدن به استقلال را بلدم

ساعت24-نریمان جهان؛هافبک تازه وارد تیم پرسپولیس گفت: «با مشورت مسئولان باشگاه تصمیم گرفتم در نیم فصل دوم شماره 88 پرسپولیس را بپوشم که مشکلی با این موضوع ندارم.»

سامان نریمان جهان را همه با درخشش مقابل تیم های تهرانی به خصوص استقلال به یاد می آورند. ستاره جوانی که در هفته ماقبل پایانی لیگ چهاردهم با هت تریک مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی در همان فصلی که در ابتدایش نیز با ایجاد یک اتوبان از بین مدافعان پرسپولیس، دروازه آنها را گشوده تا موجبات شکست تلخ خانگی این تیم را فراهم کرده باشد.

اما این بازیکن در لیگ پانزدهم و نیم فصل اول لیگ شانزدهم در سه تیم تبریزی تراکتورسازی، گسترش فولاد و ماشین سازی سه نیم فصل ناامید کننده را پشت سر گذاشت و در پایان نیم فصل اول لیگ فصل جاری پس از دریافت رضایت نامه خود از ماشین سازان، به تیم پرسپولیس پیوست تا وارد یکی از جدی ترین چالش های زندگی فوتبالی خود در سال های اخیر شود.

حرف های نریمان جهان را در ادامه می خوانید:

* فوتبال خود را مدیون تیم های تبریزی هستم

فوتبالم را مدیون تیم های تبریزی هستم و این مساله را به هیچ عنوان نمی توان کتمان کرد. سال های بسیار خوبی را در تیم های تبریزی سپری کردم و هیچ گاه این روزها را فراموش نمی کنم.

گسترش فولاد تبریز، تیمی بود که با آن لیگ برتر را تجربه کردم و سپس با حضور در تراکتورسازی و درخشش در این تیم توانستم خود را به فوتبال ایران بشناسانم. امسال هم قسمت بود که در تیم ماشین سازی که قدیمی ترین تیم فوتبال منطقه می باشد بازی کنم که متاسفانه بخت با ما یار نبود و اتفاقات به گونه ای که باید رقم نخوردند.

* تراکتورسازی نقطه عطف فوتبالم بود

هیچ گاه دوران حضور در تراکتورسازی را نمی توانم فراموش کنم چرا که حضور در این تیم نقطه عطف فوتبال من بود. در این تیم تجربه حضور در بازی های بزرگ آسیایی را داشتم که روی کیفیت فنی من بسیار تاثیر مثبت داشت.

ضمن اینکه در این تیم لذت بازی در حضور هزاران هوادار عاشق را تجربه کردم که کمتر بازیکنی چنین تجربه ای را می تواند در تیم های دیگر داشته باشد و من باید از همین جا از تمامی هوادارن تیم تراکتورسازی که در مطرح شدن سامان نریمان جهان نقش داشتند تشکر کنم و برای همیشه خودم را دوست دار و عاشق آنها بدانم.

* حضور در پرسپولیس

بدون شک پرسپولیس یکی از بزرگترین تیم های فوتبال ایران است و هر بازیکنی دوست دارد که در این تیم بازی کند. من در مقطع فعلی این فرصت را پیدا کرده ام که در تیم پرسپولیس حضور داشته باشم و هدفم این است که بتوانم به خوبی جواب اعتماد سرمربی را بدهم و خودم را در ترکیب این تیم جا بیاندازم.

رسیدن به تیم ملی از تیم های استقلال و پرسپولیس، آسان تر از تیم های دیگر است و من با حضور در پرسپولیس، به حضور در تیم ملی نیز مصمم تر شده ام.

* امیدوارم حضور در پرسپولیس، پایان بدبیاری هایم باشد

در یک سال و نیم اخیر، با انواع بدبیاری ها مواجه شده ام و امیدوارم حضور در پرسپولیس، پایان بدبیاری هایم باشد. از سال گذشته هر چه تلاش کردم که به روزهای اوجم بازگردم هر دفعه یک اتفاق مانع از این کار شد و دیگر عزم خود را جزم کرده ام که در پرسپولیس به هر نحوی که باشد به همان بازیکنی تبدیل شوم که خودم دوست دارم.

* قلق گل زدن به استقلال را بلدم!

همه می دانیم که بازی مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس یک شانس ویژه برای بازیکنان تیم های دیگر است که بتوانند دیده شوند و من نیز زمانی که مقابل این تیم ها حضور می یافتم با انگیزه ای دو چندان عمل می کردم و نتیجه اش گلزنی مقابل آنها می شد.

این فصل نیز در پیراهن ماشین سازی موفق به باز کردن دروازه استقلال شدم و در طول فصل های اخیر نیز چندین بار این کار را انجام داده بودم که اوج آن به لیگ چهاردهم بازمی گردد.

برای دربی هنوز خیلی زود است که کری بخوانم و اول باید بتوانم خودم را در ترکیب تیم جا بیاندازم و سپس به این موضوع فکر کنم اما از قول من بنویسید که قلق گل زدن به استقلال را بلدم!

* زوج رویایی فرشاد - سامان

واقعا وقتی به آن روزها فکر می کنم ناخوداگاه لبخند می زنم چرا که خیلی روزهای خوبی را با فرشاد در تراکتورسازی داشتیم و شده بودیم بلای جان تیم های حریف!

خیلی دوست دارم که در پرسپولیس نیز شرایط به گونه ای رقم بخورد که بتوانیم در کنار هم شرایط را به گونه ای رقم بزنیم که ضمن تکرار آن دوران، بهترین عملکرد را در ترکیب تیم از خودمان برجای بگذاریم.

فرشاد که طی این مدت توانسته به خوبی خود را در ترکیب پرسپولیس اثبات کند و من هم همه سعی ام را می کنم که بتوانم به این مهم دست یابم.

* شماره پیراهن

وقتی با پرسپولیس قرارداد بستم به من گفتند که شماره 8 صاحب ندارد و می توانی آن را بپوشی اما تازه متوجه شدم طبق قانون سازمان لیگ چنین حقی ندارم و باید شماره دیگری انتخاب کنم. بر همین اساس و با مشورت مسئولان باشگاه تصمیم گرفتم در نیم فصل دوم شماره 88 پرسپولیس را بپوشم که مشکلی با این موضوع ندارم.

من برای شماره پیراهن خاصی به پرسپولیس نیامدم که بخواهم با نرسیدن به آن ناراحت شوم. افتخار می کنم که توانستم عضوی از تیم بزرگ و پرطرفدار پرسپولیس شدم و انشاءالله بتوانم در نیم فصل دوم برای این تیم و هواداران بامعرفتش مثمرثمر باشم.

جام نیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها