رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 230380

جزئیات ارسال دعوت‌نامه حج از سوی عربستان به ایران

ساعت 24- عربستان سعودی از طریق نمایندگی خود در نیویورک، دعوت‌نامه ای را برای حضور ایران جهت شرکت در جلسات هماهنگی حج 96 ارسال کرده است.

style="text-align:justify">منابع آگاه اعلام کردند که در اواخر هفته گذشته، عربستان سعودی از طریق نمایندگی خود در نیویورک دعوتنامه‌ای را برای حضور ایران در جلسات هماهنگی حج سال 96 ارسال کرده است.

این دعوت‌نامه برای نمایندگی ایران در نیویورک ارسال شده و سپس از طریق دستگاه دیپلماسی به دستگاه‌های ذی‌ربط و مسئول فرستاده شده است.

به گزارش ایسنا، عصر روز دوشنبه نماینده ولی فقیه در امور حج اعلام کرد: دعوت نامه عربستان برای برگزاری دیدارها و مذاکرات دو جانبه درباره حج 96 به صورت رسمی دریافت شده است.

حجت‌الاسلام ولمسلمین سید علی قاضی‌عسگر در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با اعلام این موضوع گفت: متن این دعوت‌نامه با دعوت‌نامه‌های گذشته خیلی تفاوتی ندارد و با توجه به محورهای مورد نظر، جمهوری اسلامی ایران در روزهای آینده پاسخ آن‌را ارسال خواهد کرد.

سرپرست حجاج ایرانی در این جلسه با اشاره به این‌که هیات ایرانی برای مذاکره با عربستان ااعزام خواهد شد، تاکید کرد: در مذاکرات با طرف مقابل، خواسته‌های جمهوری اسلامی ایران از جمله امور مربوط به شهدای مسجد الحرام و منا مطرح خواهد شد و امیدواریم زمینه برای برگزاری حجی با شکوه، عزت‌مند، همراه با آرامش و امنیت زائران فراهم شود.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها