رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 230522

حاجیبابایی: خدمات آیت الله هاشمی برای همیشه در ذهن مردم باقی میماند

ساعت24-یک عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: خدمات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای همیشه در ذهن مردم باقی می‌ماند.

/*-+++5+
حمیدرضا حاجی بابایی اظهار کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی یک چهره خدوم در نظام بود و همانطور که مقام معظم رهبری فرموند: اجتهادهای گوناگون در زمینه‌های مختلف وجود دارد که لازمه هرکس است، ایشان قبل و بعد از انقلاب در مسئولیت‌ها خطیر نظام خدمت کردند و این خدمت باید در ذهن مردم باقی بماند.

وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی از شخصیت‌هایی بود که اسمش همیشه همراه با انقلاب است و خدا این عنایت و توفیق را در حق ایشان کرد که اسمش همیشه در تاریخ انقلاب به عنوان یک چهره خدوم باقی بماند. ما از خدا می‌خواهیم ایشان با شهدا محشور شود و خدماتش قبل و بعد از انقلاب جزو حسنات ایشان قرار بگیرد.

این نماینده اصولگرا مجلس یادآور شد: آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیت ویژه‌ای بود که حالت عاطفی و مصلحی در زمینه‌های گوناگون داشت و در نقش‌های مختلف مورد هجمه قرار گرفت. از جمله در مجلس ششم. اما اکنون نباید وارد این بخش‌ها شویم زیرا الان فضایی است که باید خدمات ایشان گفته شود و نباید وارد فضاهای اختلاف انگیز شویم که خدایی نکرده به شخصیت و جایگاه ایشان لطمه می‌زند.

حاجی‌بابایی در پایان گفت: در چنین مواقعی که اجملاع عمومی در مورد یک شخصیت وجود دارد و همه در کنار هم قرار گرفته اند نباید خدشه‌ای به این موضوع وارد کنیم.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها