رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 230883

نعمت‌زاده: آیت‌الله هاشمی از تخریب‌ها و تهمت‌ها گذشت کرد

ساعت24-وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ویژگی‌های خاص آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره)، عنوان کرد که ایشان همواره به خاطر مصلحت کشور و مردم از تهمت‌ها و تخریب‌ها گذشت می‌کرد.

محمدرضا نعمت‌زاده که در دوره ریاست جمهوری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) به عنوان وزیر صنایع مشغول به کار بود، در مورد درگذشت ایشان اظهار نشان کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) مرد توسعه بود و یکی از ویژگی‌های زیبای ایشان این بود که وقتی به مطلب حق می‌رسید ایستادگی می‌کرد و در مقابل آن هزینه می‌داد.

وی با اشاره به این‌که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) همواره به وزرا اختیار عمل می‌داد، عنوان کرد: ایشان به معنای واقعی سعی کرد خصوصی‌سازی را در کشور پیاده‌ کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر این‌که همواره اولویت اصلی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) مصلحت کشور بود، بیان کرد: به خاطر همین مصلحت‌اندیشی در مورد جامعه و مردم، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) همواره در مقابل تخریب‌ها و تهمت‌ها گذشت می‌کرد.

نعمت‌زاده همچنین در مورد آخرین جلسه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) در بخش صنعت، معدن و تجارت نیز یاداوری کرد: ایشان در اجلاس مربوط به معدن و صنایع معدنی شرکت و سخنرانی کردند و نیز در ارتباط با سیاست‌های کلی بخش معدن اظهارنظر نموده و خواستار توجه و کمک به این بخش شدند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها