رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 255796

فرکی: شاید خدا من را بغل کرده است

ساعت 24-سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید شکست امروز تیمش مقابل نفت آبادان به خاطر برتری حریف نبوده بلکه سهل‌انگاری خودشان این نتیجه را رقم زده است.

فرکی.jpg
style="text-align:justify"> حسین فرکی پس از شکست تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: ما در خانه شکست خوردیم. متاسفانه و علی‌رغم بازی خوبی که انجام دادیم نتوانستیم به پیروزی برسیم. در فوتبال قانون نانوشته‌ای وجود دارد که می‌گوید اگر گل نزنی گل می‌خوری و امروز هم چنین اتفاقی افتاد. سعی و تلاش‌مان بر این بود که بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و به آینده امیدوار باشیم. متاسفانه نتوانستیم به پیروزی برسیم. صنعت نفت به دنبال یک امتیاز بازی بود اما برای خودشان هم کسب پیروزی برابر تیم ما باور کردنی نبود.

وی ادامه داد: برایمان قابل پیش‌بینی بود که نفتی‌ها می‌خواهند با ۱۱ بازیکن دفاع کنند و به دنبال اشتباهات ما هستند. آن‌ها از سه فرصتی که به دست آوردند دو گل زدند اما ما از ۱۰ موقعیتی که به دست آوردیم، گلی نزدیم و دو بار هم توپ را به تیر دروازه کوبیدیم. وقتی هم که ما گلی نزنیم حریف از فرصت‌هایش استفاده می‌کند و بازی را می‌برد. این تجربه بزرگی برای من و تیم سایپا بود.

فرکی ادامه داد: وضعیت جدول را که نگاه می‌کنیم می‌بینیم رقبای ما هم در انتهای جدول بازی‌هایشان را واگذار کردند و این به این معناست که شاید خدا شخص من را بغل کرده است که آن‌ها می‌بازند. باید بیش از این امتیازات را جمع می‌کردیم تا امروز استرس سقوط نداشته باشیم. ما امروز بازی را باختیم نه به خاطر برتری حریف بلکه به خاطر سهل‌انگاری خودمان. باید در دو هفته پایانی این نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی سایپا درباره اینکه چرا تیمش در بازی‌های خانگی شکست می‌خورد گفت: در فوتبال هر چیزی ممکن است رخ دهد. در آبادان که نفت را شکست دادیم امیدوار بودیم امروز هم این تیم را شکست دهیم و مقابل آن‌ها حمله کردیم اما امروز حریف در مقابل ما دفاع محض انجام می‌داد. این، کار را برای ما سخت کرده بود. من ۶ سال با تیم‌های مختلف در این ورزشگاه شکست نخوردم و نمی‌دانم چرا این گونه شده است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها