رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 271224

هیچ نظامی آمریکایی در نزدیکی محل حمله موشکی ایران به سوریه حضور نداشت

ساعت24-مقامات آمریکایی در واکنش به حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مواضع داعش در سوریه گفتند که «هیچ نظامی آمریکایی» در نزدیکی محل مورد حمله حضور نداشته است.

در حالی که واکنش‌های خارجی به حملات موشکی ایران به مواضع داعش در سوریه ادامه دارد، مقامات آمریکایی هم در این باره اظهارنظر کردند.

نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به اقدامات تروریستی هفته گذشته داعش در تهران، مقر این تروریست‌ها را در منطقه دیرالزور سوریه موشک‌باران کرد.

تعداد این موشک‌ها 6 فروند موشک بالستیک میان‌برد زمین به زمین بوده که از پایگاههای موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان‌های کردستان و کرمانشاه شلیک شده و پس از عبور از اسمان عراق، به صورت دقیق به اهداف اصابت کرده است

حملات موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه بازتاب زیادی در رسانه‌های مختلف جهان داشته است

در اولین واکنش واشنگتن به حملات موشکی ایران به داعش، مقامات آمریکایی از تعداد این موشک‌ها و همچنین نظامیان آمریکایی در سوریه سخن گفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه پنتاگون در شبکه فاکس نیوز گزارش داده که مقامات آمریکایی تاکید کردند که هیچ نظامی آمریکایی در نزدیکی موشکهای شلیک شده ایران نبودند.

این مقامات آمریکایی مدعی شدند که در حال حاضر مشخص نیست که آیا این موشکها به هدفشان که داعش باشد، اصابت کرده باشد یا نه.

یک مقام آمریکایی هم گفته که ایران حدود 7 موشک به سوریه شلیک کرده و آن را پاسخی به حمله داعش در تهران خوانده است.

«لوکاس تامنیلسون» خبرنگار فاکس نیوز به نام یا مقام این مقامات آمریکایی که به حملات موشکی ایران واکنش نشان دادند، اشاره‌ای نکرده است.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها