رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 292287

پهپاد هایی که در آب غوطه ور می شوند و هوای آلوده را پاک می کنند

ساعت24-پهپادی که حتی با غوطه ورشدن در آب هم از حرکت باز نمی ماند و بخوبی می تواند ماموریت های دریایی انجام دهد و پهپادی که هوای آلوده را پاکسازی می کند از جمله محصولاتی است که در بزرگترین نمایشگاه محصولات الکترونیک اروپا در برلین عرضه شده است.

پهپاد هایی که در آب غوطه ور می شوند و هوای آلوده را فیلترمی کنند
به گزارش ساعت 24 سازندگان یکی از پهپاد ها که در آب غوطه ور می شود اما خیس شدن مانع حرکت آن نمی شود این محصول را برای توانایی حرکت در شرایط مختلف را دارد و آب مانع تصویر برداری و کنترل و حرکت آن نمی شود.این پهپاد همچنین در مقابل آب های نمکدار دریا نیز مقاوم است و می تواند فعالیت خودرا در این شرایط نیز ادامه دهد.البته سازندگان توصیه می کنند که پس از هر عملیات این پهپاد بهتر است آن را شستشو دهید تا آب نمک باعث تخریب اتصالات در این پهپاد در دراز مدت نشود.

همچنین سازندگان پهپادی که می تواند آلودگی هوا در مناطق بسته را پاکسازی کند. این پرنده بدون سرنشین با میکروفیلم کوچکی که در آن نصب شده می تواند ذرات معلق و گرودخاک و دیگر آلودگی ها را از هوا حذف کند. این محصول به عنوان محصولی جدید در نمایشگاه کالاهای مصرفی الکترونیک در برلین عرضه شده و از جمله نوآوری ها در این نمایشگاه است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها