رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 293148

نجفی:

شهرداری تهران با وزارت کار کارگروه اشتغال تشکیل می دهد

ساعت 24- شهردار تهران با بیان اینکه اشتغال زنان خانوار می تواند عامل مهمی برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی باشد اعلام کرد: با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شهرداری کارگروهی در خصوص اشتغال تشکیل می شود.

محمد علی نجفی
style="text-align:justify">محمد علی نجفی در آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی در بوستان گفتگو به خبرنگاران گفت: اگر بتوانیم مسئله اشتغال سرپرست خانوار را حل کنیم به میزان زیادی جلوی آسیب‌های اجتماعی گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه موضوع کارآفرینی یکی از مسائل مهم کشور است گفت: باید در شهرداری تهران کاری کنیم تا زیرساخت‌های کارآفرینی و فضای مشوق کار در شهر تهران توسعه یابد.
شهردار تهران خاطر نشان کرد: زنان سرپرست خانوار علاوه بر همه مسئولیت‌هایی که در جامعه بر دوش دارند، مسئولیت مضاعفی نیز دارند که آن اداره کردن یک زندگی است.
نجفی، توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، آموزش و کمک برای استقلال عمل در بازار اشتغال را از جمله فعالیت‌های این نهاد برشمرد و گفت: ایجاد پیوند بین شرکت‌های تولیدی در بخش‌های مختلف و زنان سرپرست خانوار از جمله فعالیت‌های این نمایشگاه است.
شهردار تهران تاکید کرد: بسیاری از این زنان، گروه هایی را تشکیل داده و بسیاری به برندهای مطرح و مطلوب جامعه معرفی شده اند.
وی گفت: بیش از 3 هزار نفر از بانوان سرپرست خانوار در مجموعه های توانمندسازی شهرداری فعال شده و تولیدات آنها از کیفیت مطلوب برخوردار است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها