رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 114859

واکنش مربیان به قرعه کشی یورو 2016

ساعت 24-مربیان تیم های حاضر در رقابت های یورو 2016 پس از شناخت حریفان خود درباره تیم های هم گروه خود اظهار نظر کردند.

1
an style="background-color:rgb(255, 255, 255); font-size:13px">قرعه کشی یورو 2016 ساعاتی قبل انجام شد و ما به واکنش مربیان در قبال چالشی که در انتظارآنها است، نگاهی انداخته ایم.

گروه A
فرانسه
رومانی
آلبانی
سوئیس
دیدیه دشام سر مربی فرانسه: ما تیم رومانی را به خوبی نمی شناسیم . آنها در مرحله مقدماتی خیلی خوب عمل کردند و دارای بهترین دفاع هستند که فقط دو گل خوردند. بازی در برابر آنها مهمترین بازی ما است.
ما باید (در این گروه) خیلی مراقب باشیم و نباید بیش از حد اعتماد به نفس داشته باشیم. سوئیس تجربه بین المللی بسیار زیادی دارد.
آنخل یوردانسکو سرمربی رومانی: من ترجیح می دادم در ابتدای مسابقات و در برابر فرانسه بازی نمی کردیم .اگر ما بازی های مرحله مقدماتی خود را تجزیه و تحلیل کنیم می توان گفت که دفاع خوبی داریم ، اما در عین حال ما گل های زیادی هم نمی زنیم..... این می تواند برای ما یک مشکل باشد.
" جیانی دی بیازی مربی آلبانی ": من نگران نیستم چون می دانستم که در برابر تیم های با کیفیت قرار خواهیم گرفت. قدرت ما مشخص است هیچ فشاری بر روی ما وجود ندارد بنابراین هر کاری که ما انجام دهیم یک شگفتی خواهد بود.این تجربه ای بسیار مهم برای ما است.
گروه B
انگلستان
روسیه
ولز
اسلواکی
روی هاجسون سر مربی تیم ملی انگلیس: کریس کولمن و ولز خوب کار کرده اند.هر تیمی که از گلدان 4 به ما می خورد سخت بود. بنابراین خوب است که با تیمی بازی می کنیم که نزدیک به خانه ما است.
روسیه و اسلواکی جالب خواهند بود. من در تمام طول دوران مربیگری خود در سطح ملی ،هرگز به این دو تیم برنخورده بودم. از الان تا ماه ژوئن تحقیقات زیادی روی آنها انجام خواهم داد و قبل از شروع رقابت ها تاجایی که بتوانم در مورد آنها اطلاعات کسب خواهم کرد.
"کریس کولمن سرمربی ولز:" بازی در برابر انگلیس که تیم فوق العاده ای است، یک فرصت (اکازیون) واقعی است، جو مسابقه عالی خواهد بود و همگروهی ما با روسیه و اسلواکی نیز جالب خواهد بود.
"لئونید اسلوتسکی روسیه مربی:" این گروه بسیار جذابی است، انگلیس شانس مسلم صعود است اما دیگر تیم ها شانس برابری برای صعود دارند.
"یان کوزاک سرمربی اسلواکی:" انگلیس تمام 10 بازی خود در مرحله مقدماتی را برده است، مطمئنا این تیم برای طرفداران حریفی جذاب و برای ما چالشی بزرگ است. روسیه هم همینطور، ما سال گذشته با آنها بازی کردیم، آنها خط دفاع خوبی دارند که مدت زمان طولانی کنارهم بازی کرده اند.
گروه C
آلمان
اوکراین
لهستان
ایرلند شمالی
یوآخیم لو سر مربی تیم ملی آلمان: ما حریفان خود را می شناسیم. قطعا برای حریفان خود احترام قائلیم. ما گروه نسبتا متعادل داریم ... که ما فاتح آن خواهیم بود.
مایکل اونیل مربی ایرلند شمالی: "[در خصوص بازی با آلمان] از بسیاری جهات این بازی چالش خوبی است چرا که قویترین گزینه ما مرکز خط دفاعی تیممان است - ما سه مدافع میانی لیگ برتری داریم ، و آنها از چالش بازی در برابر توماس مولر(مهاجم آلمان) و روبرت لواندوفسکی(مهاجم لهستان) لذت می برند.

گروه D
اسپانیا
جمهوری چک
ترکیه
کرواسی
ویسنته دل بوسکه سرمربی اسپانیا: " در گروه ما دو تیم هستند که در مرحله مقدماتی در گروهی که هلند قرار داشت بازی کردند و آنها را حذف کرده اند: ترکیه و جمهوری چک
ما همچنین باید در برابر کرواسی قرار بگیریم که بسیار قدرتمند است و یکی از قوی ترین تیمهای این مسابقات محسوب می شود. آنها بازیکنان بسیار عالی دارند. کار برای ما بسیار دشوار خواهد شد .
"فاتح تریم سر مربی ترکیه:" اسپانیا قطعا بخت اول صعود است، اما دو تیم دیگر نیز تیم های بسیار خوبی هستند که بازیکنان بسیار خوبی دارند. ما امیدواریم بتوانیم از این گروه صعود کنیم.
"آنته ساشیچ سر مربی کرواسی:" اسپانیا بخت اول صعود است. چک تیمی قوی با مربی بسیار خوب است. برنامه برای ما مناسب است، خوشحالیم که در بازی پایانی مرحله گروهی در مقابل اسپانیایی بازی می کنیم.
گروه E
بلژیک
ایتالیا
جمهوری ایرلند
سوئد
آنتونیو کونته سرمربی ایتالیا: این گروه بسیار جالب است، بلژیک تیمی بزرگ با بازیکنانی برجسته است. آنها بازیکنان خوب بسیاری دارند مانند ادن هازارد، کوین دی بروین و روملو لوکاکو و همچنین تیمی جوان و یکی از بخت های صعود هستند.
مربی بلژیک مارک ویلموتس": قرعه آسانی نیست، این تیم ها سخت ترین حریفانی هستند که ما می توانستیم داشته باشیم. این یک چالش است اما ما بلندپروازی هایی داریم و باید بتوانیم مقابل هر تیمی بازی کنیم.
"مارتین اونیل مربی ایرلند:" سخت تر از این نمی شد، بازی های واقعا دشواری هستند. بلژیک تیم بسیار شایسته ای است. بازیکنان سطح جهانی دارد،.. و ایتالیا هم البته همیشه ایتالیا است ... ایتالیا باید در گلدان 1 قرار می گرفت. بازی با سوئد هم بازی است که است با اشتیاق منتظر آنیم. فکر می کردم قرار است از قرعه کشی لذت ببرم ، الان نمی دانم لذت برده ام یا نه
"اریک هامرن مربی سوئد:" بودن در این گروه واقعا هیجان انگیز است اما سخت خواهد بود.
گروه F
کشور پرتغال
ایسلند
اتریش
مجارستان
فرناندو سانتوس سر مربی پرتغال: "اتریش تیمی است که اخیرا پیشرفت هایی داشته است، و بازیکنان بزرگ، مانند آلابا، فوچس و آراناتوویچ دارد.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها