رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 131293

بهترین گوشیهای زیر 500 هزار تومان موجود در بازار

ساعت 24-این روزها تنوع گوشی‌های هوشمند در بازار به اندازه‌ای است که اگر از گوشی هوشمند خود انتظار انجام کارهای خارق العاده نداشته باشید لازم نیست برای داشتنش مبلغ زیادی هزینه کنید و با حداکثر 500 هزار تومان هم می‌توانید یک اسمارتفون خریداری کنید که پاسخگوی انتظارات معمول شما باشد.

1
البته از قدیم گفته‌اند هرچقدر پول بدهید آش می‌خورید، اما امروز می‌خواهیم شما را راهنمایی کنیم تا با پولی که می‌دهید آش بیشتری بخورید! یادآوری چند نکته هم لازم است:

– قیمت گوشی‌ها بر اساس حدود قیمت میانگین بازار مشخص شده، پس امکان این که گوشی‌ معرفی شده را به قیمت بالاتر یا پایین‌تر هم پیدا کنید، خیلی زیاد است.

– به تاریخ این نوشته دقت کنید؛ حتما می‌دانید که گوشی‌هایی که امروز می‌توانید با 500 هزار تومان بخرید بسیار بهتر از گوشی‌های با همین قیمت در تاریخ مشابه سال پیش هستند و به همین ترتیب، در آینده هم گوشی‌های پیشنهادی در این محدوده قیمتی، متفاوت خواهند بود.

– اسمارتفون‌هایی را پیشنهاد کرده‌ایم که در بازار به آسانی پیدا می‌شوند؛ همچنین از برندهای شناخته شده و معتبر هستند و گوشی‌هایی که با همین محدوده قیمت، مشخصات بسیار خوبی (البته روی کاغذ) دارند، حتی اگر راحت از جیب بیرون بیایند، در لیست پیشنهادی ما جایی ندارند!

HUAWEI-Y6-smartphone

هواوی Y6 4G

اولین پیشنهاد ما یک گوشی از برند هواوی است. به طور معمول گوشی‌های این کمپانی چینی امکانات بسیار خوبی در برابر قیمت پرداختی دارند؛ بخصوص سری Y که به عنوان سری محصولات مقرون به صرفه هواوی مشهور است. این گوشی در مقابل حدود 500 هزار تومان امکانات بسیارخوبی ارایه می‌کند. البته نسخه 3G آن را هم می‌توانید با قیمتی تقریبا 100 هزار تومان کمتر تهیه کنید.

چرا بخریم؟

– صفحه نمایش 5 اینچی IPS و رزولوشن HD

– قابلیت استفاده از دو سیم کارت و پشتیبانی از شبکه نسل چهارم

– سخت افزار مناسب نسبت به قیمت

– دوربین 8 مگاپیکسلی خوب

– اندروید 5.1

چرا نخریم؟

– کیفیت ساخت متوسط و بدنه آسیب پذیر

– حافظه داخلی کم

samsung_galaxy_j2

سامسونگ گلکسی J2

سری J سامسونگ، خانواده گلکسی‌های مقرون به صرفه جدید این کمپانی محسوب می‌شود و ویژگی مشترک اعضای این خانواده ثبت عکس‌های سلفی با کیفیت است ( البته بیشتر در گوشی‌های گران‌تر این سری). در بین سه گوشی ارزان قیمت این خانواده، J2 با قیمتی در حدود 460 هزار تومان مشخصات بهتری دارد و اگر می‌خواهید یک گوشی ارزان قیمت خوب با برند سامسونگ داشته باشید، بهترین انتخاب شما خواهد بود.

چرا بخریم؟

– صفحه نمایش 4.7 اینچی Super AMOLED

– سخت افزار خوب در رده قیمتی

– قابلیت استفاده از دو سیم کارت و پشتیبانی از شبکه نسل چهارم

– برخورداری از قابلیت OTG

چرا نخریم؟

– حافظه داخلی کم

maxresdefault

ال‌جی Magna

ال‌جی بیشتر با پرچمداران خود مشهور است، اما گوشی‌های میان رده این کمپانی هم می‌توانند انتخاب‌های خوبی باشند. ال‌جی Magna با قیمتی در حدود 480 هزار تومان یک گوشی زیبا و مناسب است.

چرا بخریم؟

– صفحه نمایش 5 اینچی با تکنولوژی IPS و رزولوشن HD

– طراحی زیبا و خاص با قوس خفیف در بدنه و صفحه نمایش

– دوربین اصلی خوب و دوربین سلفی واید

– باتری مناسب

چرا نخریم؟

حافظه داخلی کم

hw_416244

هواوی Y625

باز هم یک گوشی دیگر از هواوی! اسمارتفون Y625 با قیمتی در حدود 330 هزار تومان و امکانات مناسب در محدوده قیمتی خود، یک گوشی مناسب برای افرادی است که می‌خواهند با حداقل هزینه نیازهای خود را برطرف کنند.

چرا بخریم؟

– صفحه نمایش 5 اینچی IPS

– دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی

– کیفیت ساخت مناسب

چرا نخریم؟

– حافظه داخلی خیلی کم

lumia540

مایکروسافت لومیا 540

اگر از طرفداران مایکروسافت باشید، حتما خوشحال خواهید شد اگر بدانید که با مبلغی کمتر از 500 هزار تومان می‌توانید یک گوشی هوشمند زیبا با برند محبوبتان را داشته باشید. لومیا 540 با قیمت تقریبی 470 هزار تومان و سیستم عامل ویندوزفون تنها گوشی غیر اندروید لیست پیشنهادی ماست.

چرا بخریم؟

– سیستم عامل ویندوزفون 8.1 و قابلیت ارتقا به ویندوزفون 10 در آینده

– صفحه نمایش 5 اینچی IPS، رزولوشن HD و تکنولوژی Clear black برای خوانایی بهتر در نور خورشید

– پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت 128 گیگابایت

– دوربین 8 مگاپیکسلی با امکانات عکاسی خوب

– طراحی زیبا، رنگ‌های متنوع و کیفیت ساخت خوب

چرا نخریم؟

– فیلمبرداری ضعیف

– حافظه داخلی کم

htc_desire_526G_plus_dual_sim

اچ‌تی‌سی Desire 526 G Dual 8G

– آخرین پیشنهاد ما یک گوشی هوشمند از کمپانی تایوانی HTC است که با روزهای اوج و اقتدار خود فاصله زیادی دارد. شاید اگر به چند سال پیش برگردیم، برند HTC به تنهایی خرید یک گوشی هوشمند را توجیه می‌کرد، اما همان طور که می‌دانید آن روزها به تاریخ پیوسته و امروز عوامل دیگری تعیین کننده هستند. Desire 526 G Dual از گوشی‌های خوب این کمپانی در رده ارزان قیمت است که با قیمت حدودی 420 هزار تومان می‌توانید آن را خریداری کنید.

چرا بخریم؟

– طراحی زیبا

– دوربین 8 مگاپیکسلی خوب با قابلیت فیلمبرداری 1080P

– صفحه نمایش 4.7 اینچی مناسب

– سخت‌افزار خوب

چرا نخریم؟

– حافظه داخلی کم

– وزن و ضخامت نسبتا زیاد

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها