رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 133651

واکنش استقلالی ها به دوپینگ سه بازیکن پرسپولیس

ساعت 24- شایعه دوپینگ سه بازیکن پرسپولیس به سوژه تمرین امروز استقلال تبدیل شد.

تیم فوتبال استقلال که صبح امروز در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک تمرین بدنسازی انجام داده بود از ساعت 16 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برنامه‌های تاکتیکی را پشت سر گذاشت.

تمرین امروز حاشیه‌هایی داشت که در زیر می‌خوانید:

* حدود 40 هوادار تیم استقلال در محل تمرین امروز آبی‌پوشان حضور پیدا کردند. نکته جالب اینجا بود که تعدادی از آنها به دنبال فرهاد مجیدی می‌گشتند و وقتی متوجه شدند وی قرار است چهارشنبه آینده در تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا کند ناراحت شده بودند. این تعداد از هواداران به اشتباه تصور می‌کردند مجیدی قرار است امروز در تمرین استقلال شرکت کند.

* قبل از شروع تمرین پرویز مظلومی شاگردانش را جمع کرد و خیلی کوتاه با آنها به گفت‌وگو پرداخت. مظولمی در خصوص عملکرد آبی‌پوشان در دیدار مقابل استقلال اهواز و همچنین بازی آینده به بازیکنان توضیحاتی داد. وی روز گذشته دیدار نفت تهران و الجیش را از نزدیک تماشا کرده بود و درخصوص نحوه بازی شاگردان منصوریان توضیحاتی به بازیکنان استقلال ارائه کرد.

* امید ابراهیمی که در تمرین صبح غیبت داشت با دلخوری در تمرین عصر شرکت کرد. این بازیکن به دلیل بیماری پدرش نتوانسته بود در تمرین صبح حضور یابد و بابت بیماری پدرش روحیه خوبی نداشت.

* حدود 40 نفر از هواداران در محل تمرین حضور داشتند که در مورد شایعه دوپینگ سه بازیکن پرسپولیس صحبت می‌کردند، آنها همچنین درباره حذف نفت تهران از لیگ قهرمانان آسیا اظهارنظر می‌کردند.

جام نیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها